رسانه ها مهمترین عامل توسعه فرهنگ استکباری غرب هستند

صلاحی با بیان اینکه مهمترین عامل نقش آفرین در توسعه فرهنگ استکباری آمریکا و غرب در سطح جهان رسانه ها هستند، گفت: استکبار جهانی از همان ابتدای چپاول و غارت ملت ها سعی کرد از طریق رسانه هایی که در اختیار داشت از خود یک ابرقدرت به جهان معرفی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ابوذر صلاحی» شامگاه (16 آذر) در نشست بررسی نقش رسانه و شبکه های انقلابی در مبارزه با استکبار جهانی با بیان اینکه 16 آذر در تاریخ جمهوری اسلامی ایران جزو مناسبت های مهم انقلاب است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک پدیده جدید در عصر حاضر است که روز به روز بر معادلات جهانی تاثیرات بیشتری می گذارد.

 

وی با بیان اینکه نفوذ و جایگاه انقلاب اسلامی ایران در معادلات بین المللی باعث شده که دشمن با تمام توان به دنبال مبارزه با نظام باشد، افزود: دشمن از طریق تمام ابزارهای رسانه ای که در اختیار دارد، می‌خواهد تا مسیر انقلاب را منحرف و یا ملت ایران را از این راهی که در پیش گرفتند خسته کند.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه مهمترین عامل نقش آفرین در توسعه فرهنگ استکباری آمریکا و غرب در سطح جهان رسانه های بودند، گفت: استکبار جهانی از همان ابتدای چپاول و غارت ملت ها سعی کرد از طریق رسانه هایی که در اختیار داشت از خود یک ابرقدرت به جهان معرفی کند.

 

وی با بیان اینکه غربی ها از طریق فضای مجازی و رسانه هایی که در اختیار دارند، فرهنگ فرسوده خود را به دنیا تحمیل کردند، ادامه داد: امروز در ایران اسلامی اگر می بینیم که در خانه و در اتاق شخصی خود برخی افراد حیواناتی مانند سگ نگهداری می کنند، به دلیل الگوگیری از همین فرهنگ غرب است که با ابزار رسانه بر ملت ها تحمیل شده است.

 

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و رسانه امروز به شدت در معرفی خوی استکباری غربی ها به جهانیان کمک کننده است، گفت: استکبار جهانی از این شبکه های اجتماعی به نحو مطلوب استفاده می کند، البته همین فضا تیغ دو دم است و همچنان که برای آنها در جهت پیشبرد اهداف پلیدشان مفید است، ما هم می توانیم از همین بستر و فضا استفاده کنیم و زمین بازی دشمن را به هم بزنیم.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن جنگ روایت هایی را به راه انداخته که از این طریق برای مردم از مشکلات و مسائل مختلف آنها در کشور، روایات نادرست و باب میل خود را ارائه می دهد، تصریح کرد: در جنگ روایت ها، پوشش خبری و رسانه ای را باید رسانه های داخلی کشور انجام دهند و نگذارند دشمن برنده جنگ باشد.

 

صلاحی با بیان اینکه دشمن با پردازش های عجیب در جنگ روایت ها واقعیات را کاملا وارونه جلوه میدهد، گفت: رسانه انقلابی در مبارزه با استکبار در حرکت های فعالانه می تواند موثر باشد، نباید بایستیم تا دشمن اول آتشی برپا کند و بعد مجبور شویم برنامه ای بگذاریم و شبهه افکنی کنیم، این حرکت منفعلانه است.

 

وی با بیان اینکه در جنگ روایت ها باید بهترین روایت را رسانه های داخلی منعکس کنند، گفت: در جنگ روایت ها باید تلاش، فکر و ایده پردازی کنیم و کاری کنیم تا این روایت ها توسط نیروهای انقلاب به آن به درستی پرداخته شود.

 

 

 

کد خبر 1124537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha