ثبت فعالیت کانون های فرهنگی مساجد در قالب طرح ملی فهما فرصت رقابت مومنانه مسجدی است

حجت اسلام فاطمی نیاز با اشاره به برپایی ویژه برنامه آبروی محله گفت: ثبت فعالیت کانون های فرهنگی مساجد در قالب طرح ملی فهما فرصت رقابت مومنانه مسجدی است.

« حجت الاسلام سیدمنصور فاطمی نیا» در جریان برپایی سومین رویداد ملی فهما به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ثبت فعالیت کانون های فرهنگی مساجد در قالب طرح ملی فهما فرصت رقابت مومنانه مسجدی است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع روستای خور افزود: سومین دوره رویداد ملی فهما در قالب شعار به توان مردم فرصت موثری برای ارزیابی میزان فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب سامانه بچه مسجدی است. 

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع خور با برخورداری از موکب شهداء در سطح فرا استانی فعالیت دارد آنچنان که این موکب در سوریه راه اندازی شد و به زوار خدمت رسانی کرد. 

 

وی بیان کرد: موکب شهداء مسجد جامع خور در جریان سیل در استان سیستان و بلوچستان نیز ۲۰ هزار پرس غذای گرم طبخ کرد. 

 

 

جشنواره قرآنی مدهامتان فرصت تجلیل از قهرمانان قرآنی است

 

وی با اشاره به اهمیت ثبت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: جریان سازی فرهنگی و تبیین عملکرد کانون ها به صورت ثبت فعالیت ها امکانی را فراهم می کند تا کانون هایی که بیشترین فعالیت را انجام می دهند به خوبی دیده و ارزیابی شوند. 

 

وی اظهار کرد: از جمله برنامه های مستمر در کانون فرهنگی هنری مسجد جامع روستای خور برپایی برنامه آبروی محله است همچنین روزهای شنبه های ام البنینی(س) نیز از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع روستانی خور خاطرنشان کرد: با توجه به برپایی پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان، کانون فرهنگی هنری مسجد جامع خور نیز هیئت های قرآنی را با هدف تبیین و تفسیر آیات قرآن کریم و روخوانی و قرائت آن را در نظر دارد. 

 

حجت الاسلام فاطمی نیا در پایان بیان کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان به واقع فرصت تجلیل از قهرمانان قرآنی است که در بخش های مختلف قرآنی امتیاز کسب کرده اند. 

 

 

کد خبر 1124692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha