جوانان انقلابی باید در مسیر رشد و تعالی فناوری های نوین گام بردارند

حبیبی گفت: سیاست های متخاصمانه استکبار نشان می دهد که جوانان انقلابی باید در مسیر رشد و تعالی فناوری های نوین گام بردارند تا هزینه های مدیریت جامعه که بالا رفته، را کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عزیز حبیبی» امروز (16 آذرماه) در آئین گرامیداشت روز دانشجو و تجلیل از دانشجویان مقام آور دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مقام معظم رهبری در سال های اخیر مطالبه بجای از دانشگاه ها در خصوص تولید دانش و فناوری داشته اند و امروز شاهد هستیم که جامعه نیازمند تولید علم در همه حوزه های سلامت، صنعت، اقتصادی و حتی کشاورزی و مسائل اجتماعی است.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه مسیر رشد و تعالی کشورهای حوزه نوآوری و فناوری است، تصریح کرد: اگر به میزان سرمایه گذاری دولت ها نگاه کنیم مشاهده می شود که بیشترین سرمایه گذاری در حوزه علم و فناوری برای ایجاد پتانسیل عظیم و گسترده در جهش اقتصادی است.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: نگاه جدید و علمی به دانشگاه در سخنان رئیس جمهور در مراسم روز دانشجو نشان می دهد که با بهادادن و تشویق پژوهشگران و فناوران می توان با همت و تلاش آنها گام های موثری به سمت شکوفایی، پیشرفت و ترقی برداشت.

 

وی خاطر نشان کرد: سیاست های متخاصمانه استکبار نشان می دهد که جوانان انقلابی باید در مسیر رشد و تعالی فناوری های نوین گام بردارند تا هزینه های مدیریت جامعه که بالا رفته، را کاهش دهند.

 

حبیبی افزود: 1100 نفر استاد در عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی فعال هستند که از این تعداد 4 نفر جزو دانشمند یک درصد برجسته جهان قرار دارد و این نشان از رتبه های بالای علمی اساتید است.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی یادآور شد: با همدلی مسئولان مراکز علمی در استان و مراکز تصمیم گیر دستگاه های اجرایی استان می توان چالش های پیشروی صنعت و مراکز علمی را رفع و عرصه خدمت و تلاش را گسترش داد.

 

کد خبر 1124781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha