رویداد فهما موجب تخصصی تر شدن فعالیت های کانون های مساجد شده است

حیدری گفت: رویداد فهما و سامانه بچه های مسجد سبب شده تا کانون ها به سمت فعالیت های بیشتر و تخصصی تر و ارائه طرح ها و ایده های جدید حرکت کنند.

«سهیلا حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از اقدامات خوبی که در کانون های مساجد در حال انجام است، اجرای طرح فهما است که در سال جاری ما از ابتدای شروع این طرح، جلساتی را با شورای کانون و عوامل موثر در این مجموعه برگزار کردیم و برنامه ریزی های دقیقی را در این خصوص داشتیم.

 

مدیر کانون حیدریه مسجد امیرالمومنین (ع) اقبالیه ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، فعالیت های مختلف کانون حیدریه در بخش های مختلف در سامانه بچه های مسجد ثبت شد که ثبت این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.

 

وی عنوان کرد: 12 رواق در طرح فهما تعریف شده است که ما در اکثر رواق ها فعالیت داریم به ویژه رواق  نور و همدلی، در رواق کارآفرینی هم با توجه به تأسیس مهد مسجد و فعالیت پنج مربی در این مهد، این فعالیت در قسمت رواق کارآفرینی به ثبت رسیده است.

 

حیدری اعلام کرد: رویداد فهما و سامانه بچه های مسجد سبب شده تا کانون ها به سمت فعالیت های بیشتر و تخصصی تر و ارائه طرح ها و ایده های جدید حرکت کنند و این رویداد سبب شده برخی کانون ها با برنامه ریزی بهتر و دقیق تری در این زمینه فعالیت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون حیدریه در سال گذشته با کسب 14 هزار و 349 امتیاز توانست رتبه نخست استان را در رویداد فهما به خود اختصاص دهد و در سال جاری هم با ثبت فعالیت های کانون در سامانه بچه های مسجد توانسته ایم ۱۰هزار و 92 امتیاز کسب کنیم که امیدواریم این امتیاز در مهلت باقی مانده تا پایان رویداد فهما افزایش یابد.

 

مدیر کانون حیدریه مسجد امیرالمومنین (ع) اقبالیه یادآور شد: ان شاالله کانون های مساجد برنامه های اجرا شده خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده و با کسب امتیاز بالا از مزایای رویداد فهما بهره مند شوند.

 

کد خبر 1124995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha