حضرت زینب (س) آرام بخش کاروان سالار شهیدان در واقعه عاشورا بود

حجت الاسلام مدبر گفت: زینب کبری (س) یادآور صحنه هایی از شجاعت شیر زنی است که پروانه وار بر گرد کاروانیان سالار شهیدان پَر می زد تا آرام بخش جان و روحشان شود.

حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در طول تاریخ نام زینب کبری (س) همواره یادآور صحنه هایی از شجاعت و رشادت شیر زنی است که با وجود نشستن غبار غم بار کربلا بر جسم و روحش، پروانه وار بر گرد کاروانیان سالار شهیدان پَر می زد تا آرام بخش جان و روحشان شود.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به نامگذاری مناسبت میلاد این بانوی بزرگوار  برای پاسداشت نام و مقام پرستار، افزود: پرستاران همواره ثابت کرده اند که تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مرهمی بر درد و رنج بیماران باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: گواه این همت و ایثار را می توان در هشت سال دفاع مقدس و به خصوص در مدت اخیر مشاهده کرد که چگونه به قیمت دوری از خانواده و همسر و فرزند، در خط اول جبهه مبارزه با کرونا ایستادند و حتی عده ای نیز جان خود را فدا کرده تا مردمشان جانی تازه بگیرند.

 

 حجت الاسلام مدبر با تبریک میلاد خجسته حضرت زینب (س)  و روز «پرستار» ابراز امیدواری کرد آفتاب مهر پرستاران پیوسته بر دل بیماران تابیده و دعای خیر مردم بدرقه راهشان در زندگی باشد.

کد خبر 1125015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha