فراگیری آموزش‌های مهارتی بیش از ۲۰۰ سوادآموز در مرکز یادگیری ولیعصر(عج) فومن

بیتا گفت: بیش از ۲۰۰ سوادآموز در مرکز یادگیری ولیعصر(عج) فومن آموزش‌های مهارتی را فرا گرفته‌اند.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: 9 آموزش دهنده نهضت سوادآموزی برای بیش از 50 سوادآموز در مرکز یادگیری ولیعصر(عج) در قالب دوره های تحکیم، سواد آموزی و انتقال در حال فعالیت هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: در این مرکز دوره‌های مختلف آموزشی شامل پرورش قارچ، خیاطی و گلدوزی، آموزش‌های کشاورزی و دام پروری صورت می‌گیرد که با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای گشت دوره های آموزشی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 2 سال است که این مرکز مشغول به فعالیت های مهارتی است گفت: تاکنون بیش از 200 سوادآموز در این مرکز آموزش‌های مهارتی را فرا گرفته‌اند.

 

بیتا با بیان اینکه طرح سوادآموزی برای افراد سن 10 تا 49 سال که بازمانده از تحصیل هستند، به صورت فرد به فرد توسط مربیان نهضت سواد آموزی، آموزش داده می‌شود تصریح کرد: مجموعا از افراد بی سواد و کم سواد 230 نفر در دوره تحکیم ، 50 نفر  در دوره انتقال و 100 نفر در دوره سواد آموزی سال 1400 تحت پوشش نهضت سوادآموزی قرار می‌گیرند.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با بیان اینکه در پایان هر دوره از سوادآموزان آزمون ویژه آن دوره گرفته می‌شود خاطرنشان کرد: به افرادی که در آزمون قبول شوند، گواهی قبولی دوره داده می شود.

 

کد خبر 1125044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha