ابتلای ۲۸ دانش آموز در قزوین به بیماری کرونا

مهرعلیان گفت: تعداد ۲۸ نفر موارد مثبت ابتلای دانش آموزان به کرونا در قزوین گزارش شده است که این تعداد موضوع غیرعادی نیست و حضور دانش آموزان در مدارس امکان ابتلا را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علیرضا مهرعلیان» در خصوص وضعیت بازگشایی مدارس و ابتلای دانش آموزان به کرونا بیان کرد: به منظور بازگشایی مدارس شیوه نامه و دستورالعمل های لازم ابلاغ و جلسات هماهنگی بین مراکز بهداشت و آموزش و پرورش در نواحی مختلف استان برگزار شد و بعد از این هماهنگی ها، آمادگی لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شد.

 

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین ادامه داد: مشکل خاصی در این حوزه وجود ندارد و تعد اد 28 نفر موارد مثبت ابتلای دانش آموزان به کرونا گزارش شده است که این تعداد موضوع غیرعادی نیست و حضور دانش آموزان در مدارس امکان ابتلا را بیشتر خواهد کرد.

 

وی عنو ان کرد: باید وظایفی برای والدین، دانش آموز و مدیریت مدرسه تعریف کنیم تا از شیوع این بیماری پیشگیری شود برای نمونه والدین باید نسبت به استفاده دانش آموزان از ماسک تأکید لازم را داشته باشند.

 

مهرعلیان در خصوص تزریق دز سوم واکسن کرونا خاطر نشان کرد: ماهیت بیماری کرونا انعقاد خون را ایجاد می کند بنابراین بیمارانی که دچار سکته مغزی شده اند برای دریافت واکسن مشاوره از متخصص مربوطه دریافت کنند.

کد خبر 1125084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha