شمار کرونایی های جهرم و خفر از مرز ۳۴ هزار نفر گذشت

ارجمند گفت: شمار بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۳۴ هزار و ۲۶۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سید مجید ارجمند»، امروز (پنجشنبه ۱۸ آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی بیماران جدید مبتلا به کرونا، گفت: امروز شاهد ابتلای ۵۲ نفر از شهروندان جهرمی و خفری به بیماری کرونا بودیم.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به مجموع بیماران کرونایی از ابتدای شیوع بیماری تا امروز در جهرم، عنوان کرد: آنچه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در جهرم و خفر رخ داده است، ابتلای ۳۴ هزار و ۲۶۹ شهروند به این بیماری بوده است.

 

ارجمند به تعداد نمونه های انجام شده از بیماران مشکوک به کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون در شهرستان های جهرم و خفر تعداد ۱۰۵ هزار و ۴۷۵ نمونه از بیماران گرفته شده و روند نمونه گیری ها هر روز ادامه دارد.

 

وی همچنین به بهبود یافتگان کرونایی نیز اشاره ای داشت و عنوان کرد: تا کنون از بیش از ۳۴ هزار بیمارکرونایی در این ۲ شهرستان، تعداد ۳۳ هزار و ۱۴۵ نفر به بهبودی کامل رسیده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به بیمارانی که در حال حاضر در قرنطینه خانگی هستند، گفت: تعداد بیماران موجود در قرنطینه ۷۳۴ نفر بوده که در حال سپری کردن طول درمان خود هستند.

 

وی به وضعیت بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه ۳۲ نفر هستند.

 

ارجمند ادامه داد: از این تعداد بیمار، ۲۷ نفر در بخش های عمومی و پنج بیمار نیز در بخش آی سی یو بستری بوده و تحت نظر پزشکان و کادر درمان قرار گرفته اند.

 

وی اظهار داشت: همچنین امروز تعداد یک بیمار جدید به شمار بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه افزوده شدند.

کد خبر 1125192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha