مراقب توطئه دشمنان باشیم/ همت حجت الاسلام اژه ای در پرورش استعدادها

سرلشگر رحیم صفوی با اشاره به نابسمانی های اخیر، گفت: مراقب توطئه دشمنان در شرایط سخت امروز باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرلشکر«سید یحیی رحیم صفوی» در مراسم نکوداشت سالروز درگذشت حجت الاسلام جواد اژه ای در جمع مردم اصفهان به اتفاقات اخیر اصفهان و مطالبه آب مردم اشاره کرد و اظهارداشت: درخواست و مطالبه کشاورزان و مردم اصفهان در خصوص آب به حق و واقعی است و مسئولان نظام نسبت به آن گاه ورفع این نیاز پیگیری می شود.

 

مشاور عالی رهبر انقلاب افزود: دغدغه آب اصفهان با مسائل مختلف زندگی مردم مثل معیشت، میراث فرهنگی، محیط زیست و امنیتی و اجتماعی گره خورده و باید به آن به صورت جدی توجه شود که برای این مهم مسئول کشور در رده های مختلف به آن می پردازند و در تهران این دغدغه مورد بررسی است.

 

وی ادامه داد: دغدغه آب مردم اصفهان نباید مغفول بماند و همه مسئولان این موضوع را پیگیر هستند و دولت نیز دستورات لازم را برای حل این معضل به دستگاه های مرتبط داده است.

رحیم صفوی با بیان اینکه مشکل آب فقط برای اصفهان نیست، تصریح کرد: خشکسالی و کاهش بارندگی ها مناطق مختلف کشورمان و حتی در حوزه بین الملل را نیز گرفته و باید مراقب این شرایط باشیم.

 

وی اضافه کرد: مشکلات آب اصفهان مربوط به سه دهه گذشته است و کم کاری و بی دقتی های گذشته های آسیب های زیادی را به وجود آورده ولی نباید انتظار 30ساله را برای اصلاح در 30 روز داشته باشیم.

مشاور رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مردم اصفهان همواره در صحنه های مختلف حاضر بوده اند، تصریح کرد: مراقب توطئه دشمنان در شرایط سخت امروز باشیم که از این مطالبه به حق برای فتنه انگیزی استفاده نکنند.

 

وی خاطرنشان کرد: شرایط خاص کشور را درک کرده و همواره بر حفظ وحدت و دوری از فتنه و تفرقه همت داشته باشیم.

 

*همت حجت الاسلام اژه ای در پرورش استعدادها

 

رحیم صفوی با اشاره به شخصیت مرحوم حجت الاسلام جواد اژه ای به عنوان یک شخصیت مجاهد، فرهنگی و اجتماعی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در وصف این فرد دلسوز نظام تعابیر خوبی داشته اند و شخصیت ایشان را به خوبی ترسیم کرده اند.

وی ادامه داد: حجت الاسلام اژه ای در حوزه جوانان و پرورش استعدادهای این نسل و افراد صاحب نظر و نخبه همت خوبی داشتند و سرمایه گذاری در این امر انجام داده اند.

 

مشاور رهبر معظم انقلاب به تامل و دقت این شخصیت مجاهد فرهنگی اشاره کرد و یادآورشد: همواره او به جوانان توجه می کرد و به دنبال اتجاد و همگرایی در کشور بود.

 

کد خبر 1125211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha