پیکر خبرنگار و معلم اخلاق امشب وارد یاسوج می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده پیکر مرحوم سید حمدالله خواهش نیک با طواف در حرم رضوی به شیراز و یاسوج منتقل می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «هادی زارع‌ پور» امروز (۱۹ آذر ماه) در نشست هماهنگی که در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با اظهار تاسف عمیق از درگذشت ناباورانه مرحوم خواهش‌ نیک، گفت: آموزش و پرورش سرمایه ارزشمندی را از دست داد که جبران این ضایعه غم‌انگیز کاری سخت و دشوار خواهد بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خواهش نیک متعلق به خود نبود و در انجام مسئولیت‌ های محوله و گره گشایی از کارها و مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

 

وی ادامه داد: با پیگیری‌ های مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و معاون سواد آموزی پیکر مطهر مرحوم سید حمدالله خواهش نیک صبح امروز از سردخانه به حرم رضوی جهت طواف منتقل شد و پس از این آئین با پرواز عصر به شیراز و سپس یاسوج منتقل می‌ شود.

 

زارع پور با بیان اینکه مرحوم خواهش نیک با احساس مسئولیت و رفتار سازمانی نام نیکی از خود بر جای گذاشت، گفت: برنامه های گرامی داشت تشییع، تدفین و ترحیم وی با محوریت آموزش و پرورش، همکاری صدا و سیما و بسیج به شکل باشکوهی برگزار خواهد شد.

 

مراسم تشییع بعد از هماهنگی با خانواده متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

گفتنی است، سید حمدالله خواهش‌ نیک معاون سواد آموزی آموزش و پرورش و خبرنگار با سابقه صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد دیروز بر اثر عارضه قلبی در مشهد مقدس دعوت حق را لبیک گفت.

کد خبر 1125366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha