طرح‌های نیمه تمام آستارا هر چه زودتر تکمیل شود

حجت‌الاسلام صالحی گفت: طرح‌های نیمه تمام شهرستان مرزی بندر آستارا هرچه سریعتر تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌‌الاسلام «ناصر صالحی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار اظهارکرد: دولت به مشکلات قشر پرستار باید به صورت جدی رسیدگی کند.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا به وضعیت آرد و نان این شهرستان اشاره کرد و افزود: وضعیت آرد و نان آستارا رضایت بخش نیست.

 

وی با بیان‌اینکه باید آرد با کیفیت در اختیار نانوایان قرار گیرد، تصریح‌کرد: متاسفانه نظارت کافی بر روند فعالیت نانوایان در آستارا وجود ندارد.

 

حجت‌الاسلام صالحی در ادامه بر برخورد با نانوایانی که آرد سهمیه‌ای را می‌فروشند در چارچوب قانون تاکید کرد و گفت: اختصاص سهمیه و توزیع آرد باید به صورت عادلانه انجام شود.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان، خاطرنشان‌کرد: پل تقاطع خط ریلی آستارا – آستارا به صورت نیمه تمام رها شده و این امر باعث نارضایتی رانندگان و ایجاد ترافیک در آن نقطه شده است و باید به این مشکل رسیدگی شود.

 

وی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: این طرح باعث تعطیلی کسب و کارهای مجازی نمی‌شود.

 

حجت‌الاسلام صالحی گفت: با اجرای طرح مذکور، امنیت در ساز و کارهای شبکه‌های اجتماعی حاکم می‌شود.

 

خطیب موقت نماز جمعه بندر آستارا به مذاکرات اشاره کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در حوزه برجام عمل کرده است.

 

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی یک گام کوچک نیز در راستای مذاکرات برنداشته‌اند، گفت: مذاکرات اگر گره از کار مردم باز نکند به درد نمی‌خورد و بی‌فایده است.

کد خبر 1125402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha