تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی»

دبیر اجرایی جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» تا ۱۳ دی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «صمد علی‌بیگلو» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین دوره جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» امسال به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» خاطرنشان کرد: باتوجه به درخواست فعالان فضای مجازی و اهالی فرهنگ، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۳ دی، همزمان با سالروز شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» و روز جهانی مقاومت تمدید شد.

وی ادامه داد: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد را از محورهای سومین «جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» عنوان و  تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و ارسال آثار خود، به سایت دبیرخانه جشنواره به نشانی اینترنتی www.defafestival.com مراجعه و یا آثار خود را به آدرس دبیرخانه استانی به نشانی تبریز - دروازه تهران - تقاطع سردار شهید حمید باکری (هتل مرمر سابق) - انتهای خیابان استاد معین - اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی - معاونت روابط عمومی و تبلیغات‌ ارسال کنند.

علی‌بیگلو خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت حداکثری اهالی رسانه، هنرمندان و فعالان فضای مجازی، شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر سومین دوره این جشنواره باشیم.

کد خبر 1125613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha