تلاش  کادر درمان درمیدان مقابله با کرونا، مصداق ترویج فرهنگ ایثار است

حجت الاسلام گودرزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، گفت: تلاش کادر درمان در میدان مقابله با بیماری کرونا، مصداق بازر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «احمد گودرزی»، امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت « شهیده شرویه» با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت زینب کبری(س) و روز پرستار، اظهار داشت: سیره و منش حضرت زینب(س) درس سعادت دنیوی و اخروی است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، افزود: با شیوع بیماری کرونا ویروس کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار گرفتند.

 

کارشناس منطقه ویژه شهرستان بروجرد، اظهار داشت: کادر درمان بویژه پرستاران در میدان مبارزه با کرونا ایثارگرانه حضور دارند و در صیانت از سلامت مردم حماسه آفرینی کردند.

 

حجت الاسلام گودرزی با تقدیر از ایثار خانواده های جامعه پرستاری، ادامه داد: شهدای سلامت مایه فخر و مباهات جامعه و اسوه تلاش برای خدمت صادقانه هستند.

 

وی با آرزوی سلامتی و صبر برای خانواده شهدای مدافع سلامت، افزود: ایثارگری، فداکاری و تلاش مجاهدانه کادر درمان در روزهای شیوع کرونا بر هیچ کسی پوشیده نیست و  این همت دلسوزانه و جهادگرانه برای خدمت به بیماران در بیمارستان ها  در راه دفاع از حریم سلامت، در واقع ادامه دهنده راه شهدای والامقام انقلاب خواهد بود.

 

کارشناس منطقه ویژه شهرستان بروجرد افزود: امروز کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و همانند دوران دفاع مقدس برای خدمت با همه توان مشغول خدمت رسانی هستند.

 

حجت الاسلام گودرزی با بیان اینکه کادر درمان برای صیانت از سلامت مردم و مبارزه با بیماری کرونا تا پای جان ایستاده اند، اظهار کرد: این اقدام کادر درمان مصداق بارز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه هست.

 

گفتنی است، در این مراسم از خانواده شهید مدافع سلامت (شهیده شرویه) به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) روز پرستار توسط ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان لرستان منطقه ویژه شهرستان بروجرد  تجلیل شد.

 

همچنین جشن میلاد حضرت زینب کبری (س) در دو کانون فرهنگی هنری کمیل ومسجد النبی(ص) شهرستان بروجرد برگزار شد.

کد خبر 1125616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha