پشتیبانی ادارات و سازمان‌ها از کادر درمان در مبارزه با کرونا قابل تقدیر است

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی سنندج گفت: حمایت و پشتیبانی ادارات و سازمان‌ها از کادر درمان در مبارزه با کرونا قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، دکتر احمدی رئیس بیمارستان تامین اجتماعی در جریان دیدار مدیرعامل شرکت گاز کردستان با کادر دمان این بیمارستان که به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار انجام شد، اظهار کرد: دوران بسیار سختی برای کادر درمان در دوران مبارزه با ویروس کرونا طی شد و گاهی کادر درمان هفته‌ها موفق به دیدار اعضای خانواده خود نمی‌شدند ولی پشتیبانی و حمایت سازمان‌ها بخصوص شرکت گاز استان که همیشه یار و یاور ما بودند باعث دلگرمی می‌شد و ادامه راه را امکان پذیر می‌ساخت.
  

 

وی افزود: شرکت گاز استان کردستان جزء بهترین و کارآمدترین سازمان‌های استان کردستان است و در مجامع و گفتار مردم رضایتمندی در حد اعلاء به چشم می‌خورد.

 

 

احمدی بیان کرد: گسترش خدمات این شرکت در تمام محدوده جغرافیایی استان کردستان نشان از دانش و بینش و آگاهی مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان دارد که با تامین انرژی پایدار به توسعه عدالت اجتماعی و رفع محرومیت کمک شایانی کرده‌اند.

 

 

دکتر جعفری رئیس بیمارستان کوثر سنندج نیز در دیدار مدیرعامل شرکت گاز با کادر درمان این بیمارستان، ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان و هیئت همراه اظهار داشت: خدمات گسترده گازرسانی در سطح استان به خصوص مناطق روستایی و مرزی بر کسی پوشیده نیست و با مشاهده این حجم فعالیت و شبکه‌گذاری در شهرها و روستاها عظمت کار گازرسانی مشاهده می‌شود.

 

 

وی اعلام کرد: وقتی برای بازدید مراکز درمانی به روستاها می‌رویم اولین خدمتی که به چشم می‌خورد علمک گاز است که نوید بخش گرمای آرامش بخش و همیشگی برای کادر درمان و مراجعینی است که برای دریافت خدمات پزشکی به این مراکز مراجعه می‌کنند و با دیدن شعله آبی گاز طبیعی و گرمای آن، مایه دلگرمی و نشاط می‌شود.

 

 

روز پرستار فرصتی برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای سلامت و تقدیر از تلاش کادر درمان است

 

 

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان نیز در دیدار با کادر درمان بیماستان‌های تامین اجتماعی و کوثر سنندج با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، ضمن ادای احترام به شهدای مدافع سلامت، از کادر درمان مستقر در بیماستان‌های تامین اجتماعی و کوثر تقدیر و تشکر کرد.

 

 

احمد فعله‌گری نقش کادر درمان در مقابله با اپیدمی کرونا را فراموش ناپذیر توصیف کرد و گفت: تلاش و همت جهادی کادر درمان برای همیشه در خاطر مردم خواهد ماند چراکه با وجود همه تنگناها، برای کاهش ریسکِ مرگ و میر هموطنانمان، جان خود را به خطر انداختند و قدمی در راه مبارزه با این ویروس منحوس به عقب بر نداشتند و با اهدای جان خود جان سایرین را حفظ کردند.

 

 

وی افزود: گرامیداشت روز پرستار فرصتی را بوجود آورد تا مجددا به مقام شامخ شهدای این راه ادای احترام کرده و برای کادر درمان خستگی ناپذیر و ایثارگر در ادامه مسیر خدمت رسانی به مردم آرزوی موفقیت کنیم.

 

 

فعله‌گری هدف اصلی و استراتژیک شرکت گاز استان کردستان را تامین انرژی پاک و دائم برای مشترکین ذکر کرد و گفت: با تلاش و همت کارکنان شرکت در تمام بخش‌های اجرایی و پشتیبانی و پیمانکاری جایگاه مناسبی در اشل گازرسانی در سطح شرکت ملی گاز کسب کرده‌ایم و در حال حاضر جزء شرکت‌های برتر در زمینه گسترش خدمات و عدالت اجتماعی قرار داریم.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اضافه کرد: در راستای همیاری و کمک به کادر درمان شرکت گاز تلاش مضاعفی به خرج داد تا انرژی مورد نیاز بیمارستان‌ها همیشه تامین و هیچگونه خللی در این راستا بوجود نیاید و این اقدام در جهت تشکر ویژه در زمینه جان فشانی‌های کادر درمان صورت گرفته است.

 

در پایان این دیدارها از تعدادی از نیروی‌های کادر درمان بیماستان‌های تامین اجتماعی و کوثر با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 1125834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha