آیین یاریگران زندگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی به میزبانی البرز برگزار شد

حجت الاسلام شکری گفت: مقابله با آسیب اجتماعی اعتیاد و کنترل آن در قالب برپایی دوره آموزشی طرح یاریگران زندگی با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر به میزبانی استان البرز برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برپایی آیین یاریگران زندگی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مقابله با آسیب اجتماعی اعتیاد و کنترل آن در قالب برپایی دوره آموزشی طرح یاریگران زندگی با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر به میزبانی استان البرز برگزار می شود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: به منظور اجرای اسناد قانونی مبارزه با مواد مخدر با رویکرد اجتماعی با هدف مبارزه با کاهش تقاضای موادمخدر و روان گردان ها این طرح با حضور بیش از ۵۰ نفر از فعالان کانون های مساجد از سراسر کشور اجرا می گردد. 

 

وی اظهار کرد: یاری رساندن به گروه های اجتماعی که گرفتار مواد مخدر هستند با هدف اصل پیشگیری و آگاهی بخشیدن و ایجاد حساسیت اجتماعی در محیط ها در قالب طرح یاریگران زندگی برنامه ریزی شده است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی عضو با مشارکت فعال مردمی، گروه های اجتماعی مرجع، اصناف و تشکل های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد بخشی از جریان های فعال در اجرای این طرح با محوریت استان البرز هستند. 

 

گفتنی است، طرح یاریگران زندگی به مدت سه روز در یکی از اردوگاه های فرهنگی استان البرز با همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز و با حضور جمعی از فعالان کانون های مساجد از سراسر کشور برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1125841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha