مجتمع فرهنگی و هنری حوزه هنری نیازمند ۱۸ میلیارد تومان اعتبار

کریمیان گفت: برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری حوزه هنری خراسان جنوبی حدود ۱۸ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است و اکنون این پروژه ۱۰ درصد پیشرفت داشته است و پیش بینی می شود طی سه سال آینده در صورت تامین اعتبار به بهره برداری برسد.

«مجید کریمیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم حوزه هنری پرداختن به بحث ترویج و توسعه و حفظ هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه است و حوزه هنری از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با اشاره به احداث مجتمع فرهنگی و هنری حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: این مجتمع فرهنگی و هنری به همت حوزه هنری خراسان جنوبی در منطقه مهرشهر بیرجند با هدف توسعه و حفظ فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی احداث می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: یک هزار و 400 مترمربع مساحت مجتمع فرهنگی و هنری حوزه هنری خراسان جنوبی است و زیربنای آن 2 هزار و 800 مترمربع مساحت دارد و شامل چندین طبقه است.

 

کریمیان به بخش های مجتمع فرهنگی و هنری حوزه هنری خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: این مجتمع دارای بخش های مختلفی از جمله سالن های سینما، استودیو، صدا و تصویر، گالری هنرهای تجسمی و کلاس های آموزشی است که در اختیار علاقمندان به هنر قرار خواهد گرفت.

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری حوزه هنری خراسان جنوبی حدود 18 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است و اکنون این پروژه 10 درصد پیشرفت داشته است و پیش بینی می شود طی سه سال آینده در صورت تامین اعتبار به بهره برداری برسد.

کد خبر 1125928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha