کانون الزهرا (س) شهرستان دره شهر برگزیده پویش ملی  از تبار زینب(س) شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام کانون الزهرا (س) شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام برگزیده پویش ملی از تبار زینب(س)شد.

حجت الاسلام «علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: از تبار زینب(س) عنوان پویش ملی بود که به منظور انتشار گزارش، عکس و کلیپ از فعالیت های کانون های مساجد سراسر کشور در دوران کرونا برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه در این پویش ملی 3 کانون به عنوان برگزیده اول و 10 کانون به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند، افزود: خوشبختانه کانون الزهرا (س) شهرستان دره شهر با شرکت در این پویش ملی و انتشار تصاویر فعالیت های خود در دوران کرونا موفق به کسب عنوان برگزیده این مسابقات شد.
 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: کانون های برگزیده این مسابقات جایزه و لوح تقدیر  از ستاد هماهنگی کانون های مساجدکشور دریافت خواهند کرد.
 

 

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه کانون های استان ایلام در ایام کرونا خدمات گسترده ای در سطح  استان انجام داده اند، خاطرنشان کرد: از راه اندازی کارگاه های ماسک تا توزیع گسترده اقلام غذایی و بهداشتی در سطح استان، مشارکت در فعالیت های ملی از جمله طرح های کمک های مومنانه و مواسات و همدلی  از جمله برنامه های کانون ها در ایام شیوع کرونا بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش می شود که با حمایت موسسه های خیریه و کمک های مردمی و همچنین همت بلند کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان، فعالیت های حمایتی از اقشار آسیب پذیر در جامعه به ویژه در حوزه مسائل فرهنگی تداوم یابد.

کد خبر 1126015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha