کارت واکسیناسیون توسط دانشجویان الزامی است

محمدیان سمنانی با اشاره به ضرورت ارائه کارت واکسیناسیون توسط دانشجویان گفت: کلیه کلاس های ترم آینده با بررسی کارت واکسن دانشجویان از طریق نرم افزار، به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ، «سعید محمدیان‌سمنانی» در نشست خبری با خبرنگاران ضمن بیان اینکه حضور دانشجویان در کلاس‌های حضوری این ترم و ترم آتی را منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا است گفت: ارائه کارت واکسن در این ترم به صورت حضورزی گرفته و از ترم آینده کارت واکسیناسیون باید در سایت بارگزاری شود و لذا در صورت عدم ارائه آن امکان ثبت‌نام نیست.

 

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان با تأکید براینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطابق دستورالعمل‌ها بصورت جدی پیکیری می شود ادامه داد: عمده کلاس‌های مراکز ما، کم تعداد هستند ضمن اینکه پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه  سطح‌بندی کشوری ۱۰ مرکز این دانشگاه در سال ۱۴۰۰ به میزان ۷۰ درصد بهبود یافت اظهارداشت: مراکز دانشگاهی علمی و کاربردی در چهار رتبه سطح بندی می شوند که در سال جاری از بین ۱۲ مرکز استان، سه مرکز در سطح ۳ و هفت مرکز در سطح ۲ قرار گرفت و در سال ۹۹ نیز ۹ مرکز استان در این سطح بندی قرار داشت.

 

محمدیان سمنانی نقش دانشگاه علمی و کاربردی در کارآفرینی، اشتغالزایی و رفع معضلات اقتصادی و اجتماعی را مهم خواند وافزود: در استان سمنان ۱۲ مرکز دانشگاهی علمی و کاربردی و هفت مرکز نوآوری مشغول به فعالیت هستند.

 

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان تصریح کرد:مراکز نوآوری به جمع آوری ایده های خلاق از نظر علمی و عملیاتی پرداخته و فرصت تبادل علمی را برای دانشجویان و استادان فراهم می کند.

وی تصریح کرد:استان سمنان پایگاه یکی از سه مرکز خصوصی نوآوری کشور است.

 

محمدیان سمنانی با اشاره به اینکه کلاس‌های عملی این دانشگاه در دوره های قبل نیز حضوری بوده افزود: تقریبا همه اساتید دانشگاه، دانشجویان و پرسنل و کارکنان اداری این دانشگاه واکسینه شدند.

 

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان از آغاز ثبت‌نام دانشجویان ورودی ترم بهمن در استان خبر داد و گفت: این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجوی بدون کنکور می پذیرد.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام دانشجویان دوره کارشناسی از ۱۶ آذرماه آغاز شده افزود: پذیرش و ثبت نام دانشجویان در این دوره تا ۲۲ آذرماه ادامه دارد.

 

محمدیان سمنانی با بیان اینکه ثبت نام دانشجویان از طریق دو سایت سازمان سنجش و سایت دانشگاه جامع امکان‌پذیراست ادامه داد: همچنین ثبت نام دانشجویان دوره کاردانی نیز از ۱۸ آذر آغاز و تا ۲۴ آذرماه ادامه دارد.

 

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان اضافه کرد: ۲ هزار و ۲۰۸ دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی با حضور ۴۰۰ استاد در دانشگاه جامع علمی و کاربردی مشغول به تحصیل هستند.

 

وی بیان کرد: ۶۲ کدرشته دوره کاردانی و ۴۵ کدرشته دوره کارشناسی برای انتخاب دانشجویان در ترم بهمن فراهم است.

 

محمدیان سمنانی از اعطای وام به دانشجویان علمی کاربردی خبر داد وافزود: به هر کدام از دانشجویان متقاضی در هر ترم دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان وام که عمده شهریه دانشجویان را پوشش می‌دهد، تعلق می‌گیرد.

 

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان  تعداددانشجویان دانشگاه جامع در استان گفت: دانشگاه جامع استان جزء دانشگاه هایی است که نه تنها با کاهش دانشجو روبرو نبوده بلکه در ترم گذشته شاهد افزایش دانشجویان بودیم که پیش بینی می شود در این ترم نیز شاهد افزایش بیشتر دانشجویان باشیم.

 

وی از اشتغالزایی مراکز علمی کاربردی و کاربردی بودن رشته ها به عنوان عامل اقبال بالا به رشته های این دانشگاه نام برد و خاطرنشان کرد: دانشگاه کارآفرین، نسل سوم دانشگاه هاست و  مراکز علمی کاربردی ما نیز به همین سمت حرکت کرده و به دنبال اشتغالزایی در جامعه و کمک به اقتصاد کشور هستند.

 

محمدیان سمنانی تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان  با بکار‌گیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، لابراتوآر زبان خارجه و کامپیوتر، آزمایشگاه، کتابخانه و...مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

 

کد خبر 1126146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha