توجه به دستاوردهای دفاع مقدس در موزه آرایی/ گنجینه دفاع مقدس برای نسل آینده ارائه شود

سهرابی گفت: گنجینه دفاع مقدس باید استخراج و برای نسل آینده ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» شامگاه امروز (یکشنبه ٢١ آذر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح فعالیت می کند.

 

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه به منظور بازرسی و ارزیابی عملکرد استان به گلستان سفر کرده است، افزود: بازدید از روند پیشرفت اجرای موزه دفاع مقدس و محتوای آن از دیگر اهداف این سفر محسوب می شود.

 

وی ادامه داد: موزه یکی از مکان های ارزشمند و باقیات صالحات شهر گرگان است و اگر تکمیل و عملیاتی شود در بحث فرهنگی شهر بسیار موثر است.

 

سهرابی اظهارداشت: موزه دفاع مقدس استان گلستان از لحاظ ساختمانی نسبت به استان های دیگر  عقب است و اکنون موزه بسیاری از استان ها راه اندازی و عملیاتی شده و محتوایشان  گذاشته شده است و موزه آرایی هم صورت گرفته و مردم استفاده می کنند.

 

وی با اشاره به پیشرفت ۶٠ درصدی موزه دفاع مقدس گلستان، گفت: با مساعدت مسئولان این موزه هر چه زودتر تکمیل شود و بعد به بحث های محتوایی آن پرداخته شود.

 

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور، وجود آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان را در  موضوع محتوایی موزه مهم خواند و افزود: در موزه دفاع مقدس باید دستاوردهای دفاع مقدس در موزه آرایی مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگهداشتن بحث دفاع مقدس و تحقیق و پژوهش در این زمینه، گفت: این گنجینه دفاع مقدس باید استخراج و برای نسل آینده این گنجینه را ارائه کرد.

 

سهرابی ادامه داد: باید دغدغه های امروز ما را با گفتمان دفاع مقدس و اتحاد مردم در آن دوران که تاریخ مشعشع و منور و نورانی از تاریخ کشور ما بود، ارائه کرد.


 

کد خبر 1126276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha