فعالیت گسترده گروه سرود کانون ام البنین (س) شهر کیان در برنامه های فرهنگی

عليرضایی گفت: گروه سرود کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) شهر کیان متشکل از جوانان مسجدی حضور فعال در برنامه های فرهنگی هنری استان چهارمحال و بختیاری دارند.

«فاطمه عليرضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: گروه سرود کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) شهر کیان متشکل از جوانان مسجدی حضور فعال در برنامه های فرهنگی هنری استان چهارمحال و بختیاری دارند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهر کیان ادامه داد: این گروه سرود متشکل از ۱۲ نفر از جوانان عضو کانون هستند که در موضوعات مختلف در ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی استان به اجرای برنامه می پردازند.

 

وی ابراز کرد: همه اعضای این گروه سرود عضو کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) شهر کیان هستند.

 

عليرضایی جذب جوانان به مسجد را یکی از مهمترین برنامه های کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) شهر کیان گفت: عنوان کرد و گفت: این کانون تاکنون توانسته است ۲۷۱ نفر از نوجوانان و جوانان شهر کیان را جذب مسجد کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهر کیان ادامه داد: این کانون در سومین رویداد ملی فهما تاکنون پنج هزار و ۲۸۰ امتیاز کسب کرده است.

 

وی گفت: مسجد به عنوان یک پایگاه دینی، نوجوانان و جوانان دینی را تربیت می کند و این نسل جوان به سبب حضور در مسجد و انجام فعالیت های دینی مختلف آینده خود را درخشان می سازد و کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی را در راستای جذب و ایجاد شور و نشاط جوانان فراهم می کنند.

 

عليرضایی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش بسیار ارزشمند، تاثیرگذار و مهمی در جامعه دارند عنوان کرد: مهمترین وظیفه کانون های فرهنگی هنری مساجد تربیت نیروهای مومن و انقلابی است.

 

کد خبر 1126355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha