۷ روز تا پایان سومین رویداد ملی «فهما» فرصت باقی است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۷ روز تا پایان فرصت ارزیابی فعالیت های کانون های مساجد برای حضور در سومین رویداد ملی «فهما» باقی است.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 7 روز تا پایان فرصت ارزیابی فعالیت های کانون های مساجد برای حضور در سومین رویداد ملی «فهما» باقی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون بیش از 600 کانون فرهنگی هنری در استان اردبیل فعال هستند که از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد در مناطق شهری قرار دارد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، آموزشی، قرآنی، دینی و هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برای مشارکت در سومین دوره رویداد ملی «فهما» هم اکنون از طریق سامانه بچه های مسجد در دسترس عموم است.

 

سقاء تاکید کرد: کانون فرهنگی هنری «ذوالجلال» از شهرستان بیله سوار و کانون فرهنگی هنری «آیت الله مروج» از شهرستان اردبیل رتبه های برتر کشوری را کسب و در استان نیز جایگاه اول و دوم را از آن خود کرده اند.

 

وی اذعان داشت: هم اکنون برنامه های حدود 580 کانون در سامانه بچه های مسجد برای ارزیابی در سومین رویداد ملی ثبت شده و تلاش خواهیم کرد تا همه کانون بتوانند فعالیت های مستمر خود را برای مشارکت در این رویداد به صورت کامل ثبت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: در 2 دوره قبلی این رویداد فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با مشارکت خوب خود رتبه دوم کشوری را از آن خود کرده بودند و در این دوره نیز با مشارکت مدیران امیدواریم جایگاه برتری را برای استان اردبیل کسب کنیم.

کد خبر 1126583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha