مشارکت بیش از ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری قزوین در رویداد فهما

حجت الاسلام رمضانی گفت: پایان آذر ماه آخرین مهلت شرکت کانون های مساجد در رویداد فهما است که تاکنون در استان قزوین بیش از ۳۰۰ کانون در این رویداد شرکت داشتند.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: رویداد فهما در سال جاری برای سومین سال متولی در حال برگزاری است که شعار امسال این رویداد ملی «به توان مردم» انتخاب شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: شعار امسال رویداد فهما در واقع بیانگر مردمی بودن فعالیت کانون های مساجد است که در دوران شیوع کرونا این مردمی بودن فعالیت ها با اجرای طرح هایی در حوزه مساعدت و کمک به خانواده های نیازمند بیش از پیش نمود پیدا کرد.

 

وی در ادامه افزود: با توجه به تنوع فعالیت کانون های فرهنگی هنری، بخش های مختلفی در رویداد فهما دیده شده که کانون های فرهنگی هنری می توانند بر این اساس فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند و از امتیاز لحاظ شده در هر بخش بهره مند شوند.

 

وی عنوان کرد: در استان قزوین هم بیش از 300 کانون فرهنگی هنری در این طرح مشارکت دارند و فعالیت های خود را در شبستان ها و رواق های دیده شده در رویداد فهما ثبت کرده اند و با توجه به اینکه پایان آذر ماه آخرین مهلت ثبت فعالیت کانون ها در سامانه بچه های مسجد است لازم است کانون های فرهنگی هنری از این فرصت باقی مانده استفاده کرده و نسبت به ثبت اقدامات و برنامه های خود در این سامانه اهتمام لازم را داشته باشند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: رویداد فهما بستری برای رقابت سالم و تقویت فعالیت های کانون های مساجد است و در واقع زمینه ساز دیده شدن فعالیت های کانون های مساجد هر شهر و روستایی در سطح کشور است.

 

وی یادآور شد: امیدواریم کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با ثبت فعالیت ها و اقدامات خود در سامانه بچه های مسجد و کسب امتیازات بالا بخشی از پتانسیل نهفته در کانون ها را در معرض دید عمومی قرار دهند.

 

کد خبر 1126756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha