خانواده‌های معظم شهدای وظیفه ستاد ارتش تجلیل شدند

با هدف تکریم و پاسداشت مقام والای شهدا و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، معاونت نیروی انسانی ارتش با اعزام تیم هایی به استان های البرز، قزوین، زنجان، مازندران و گلستان از تعدادی از خانواده‌های شهدای وظیفه ارتش در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با هدف تکریم و پاسداشت مقام والای شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، معاونت نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعزام تیم هایی به استان های البرز، قزوین، زنجان، مازندران و گلستان از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای وظیفه ارتش در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

 

امیر دریادار پورکلهر معاون نیروی انسانی ارتش در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، ضمن گرامیداشت یاد شهدای سرباز 8 سال جنگ تحمیلی و با تاکید به ارزشمند بودن جایگاه خانواده‌های معظم شهدا، گفت: عزت و سربلندی نظام اسلامی به برکت خون مطهر شهداست و همه مسئولان و مردم به دعای خیر خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیازمند هستند و تکریم آنان، ارزش گذاری به جامعه و حکومت است.


وی با اشاره به نقش مهم و اساسی خانواده‌های معظم شهدا در تعلیم، تربیت و تحت تاثیر قرار دادن فرهنگ عاشورایی در وجود چنین غیورمندانی که نمونه آزادی و غیرتمندی شدند، تصریح کرد: ديدار با خانواده معزز شهدا روحيه خدمت‌رساني را در مسئولان چند برابر می کند و ما را قدردان شهدا و خانواده آن‌ها خواهد کرد.


دریادار پورکلهر سربازان شهید را مظهر مجاهدت، قدرت و اقتدار ملت خواند و افزود: اگر ایثارگری و رشادت‌های این عزیزان نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش نداشت و بی شک هر چه امروز داریم حاصل رشادت‌ها و فداکاری های آن عزیزان در جنگ تحمیلی است.


بنابر این گزارش، در این دیدارها که با حضور تعدادی از مسئولان معاونت نیروی انسانی ارتش و بنیاد شهید استان های زنجان، قزوین، البرز، مازندران و گلستان انجام شد، خانواده معظم شهدای ستاد ارتش از جمله ستوانسوم حیدر محمودی (از شهدای پایور دژبان ارتش) و سربازان شهید کاظم یداللهی، علی‌اصغر حجتی، عبدالعلی مهدوی نیا، یزدان ارفعی، سیدمهرعلی حسینی، سیدعیسی اسدی، حکمت الله افشاری، جعفر عبادی، رستم افشاری و خداکرم شاه‌کرمی مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند

کد خبر 1127205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha