نگاه فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی  نسبت به نیروها بر محور قرآن است

امیر عرفانی راد با اشاره به تغییر دیدگاه فرماندهان پس از انقلاب اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز نگاه فرماندهان در ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به نیروها بر محور قرآن است.

امیر سرتیپ دوم غلامرضا عرفانی راد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جایگاه قرآن در نیروهای مسلح به خصوص ارتش گفت: الحمدلله امروز تمام کارکنان و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اهمیت و جایگاه قرآن کریم آگاه هستند و اثربخشی آموزه های قرآنی در میان کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار مطلوب بوده است.

 

 جانشین فرماندهی کل دژبان آجا افزود: در ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته ای یک نوبت جلسه قرآن در تمام رده های مختلف برگزار می شود و اساتید در کلاس ها و جلسات حضور یافته و دوره ها از دوره های مبتدی از روخوانی، حفظ و قرائت و تفسیر برای تمام نیروها در تمام رده ها برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: کلاس های مختلف قرآنی به صورت هفتگی و منظم در یگان های مختلف ارتش و از جمله دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار می شود.

 

وی در مورد آثار قرآن اظهار کرد: نوع برخورد فرماندهان در ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به نیروها بسیار متفاوت از دوره های قبل از انقلاب است زیرا امروز نگاه ها در ارتش معنویت محور است و دیدگاه فرماندهان نسبت به نیروها و کارکنان و حتی رده های بالاتر به گونه ای است که همه قرآن را به خوبی درک کرده اند و می دانند اگر می خواهند به موفقیتی برسند باید در سایه قرآن و آموزه های دینی باشد.

 

امیر عرفانی راد گفت: امروز کارکنان وظیفه و نیروها در ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز نسبت به گذشته یعنی پیش از انقلاب دیدگاه شان کاملا متفاوت است و در کلاس های مختلف قرآنی برخی فرماندهان به عنوان استاد و برخی نیروها به عنوان دانش آموز از کلاس های بهره می برند. امیدواریم در ادامه این مسیر نیز امانت دار خوبی برای اجرای منویات قرآنی رهبر انقلاب در میان کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 

 

کد خبر 1127254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha