ایجاد امنیت پایدار، در گرو آگاهی و دانایی است

تقوی گفت: هدف ما امروز پرورش نیروهای آشنا با علم و دانش روز است چرا که شکوفایی و ایجاد امنیت پایدار با توجه به تهدیدات و تهاجم های فرهنگی دشمنان درگرو آگاهی و دانایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدکاظم تقوی» امروز چهارشنبه (۲۴ آذر) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری که در راستای افزایش تعاملات فرهنگی، کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و نیروی انتظامی صورت گرفت؛ ضمن تسلیت ایام دهه فاطمیه(س) گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سخنرانی اخیر خود موضوعات مختلف و متعددی را در ساختار جدید نیروی انتظامی تعریف کردند که از جمله آنها تغییر معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی بود. 


فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب اسلامی و توجه ویژه ایشان به مسائل فرهنگی در جامعه، افزود: هدف ما امروز پرورش نیروهای آشنا با علم و دانش روز است چرا که شکوفایی و ایجاد امنیت پایدار با توجه به تهدیدات و تهاجمات فرهنگی دشمنان درگرو آگاهی و دانایی است.


تقوی با بیان اینکه جامعه امروز بسیاری از نیازهای خود را به واسطه فضاهای مجازی، ارائه آموزشهای لازم را بسیار ضروری دانست و عنوان کرد: امیدواریم انعقاد این تفاهم نامه باعث افزایش توانایی و کارایی هر دو دستگاه در زمینه جلوگیری از آسیبهای فضای مجازی با برگزاری کارگاه های آموزشی و توجه ویژه به نیاز اطلاعاتی جامعه باشد.


فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی در پایان توجه به نیازهای جامعه و راهنمایی مردم در حوزه های سایبری به ویژه برای قشر جوان را واجب و لازم دانست.

کد خبر 1127415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha