زمینه حضور جوانان متخصص بومی در عرصه های مختلف مدیریتی فراهم شود

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: زمینه حضور جوانان متخصص بومی در عرصه های مختلف مدیریتی استانی و کشوری باید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین « محمد عبادی زاده » در نشستی که هر ماه با حضور ائمه جمعه سراسر استان هرمزگان برگزار می شود، هدف از تشکیل این گونه جلسات را علاوه بر پالایش و برسی مشکلات استان هرمزگان، انعکاس و مطالبه گری از مسئولان اجرایی استانی و کشوری داتست.

 

وی با بیان اینکه نهاد های فعال در استان هرمزگان برای رفع مشکلات موجود مردم باید دست همکاری دهند و برای رفع موانع کمر همت ببندند، افزود: زمینه حضور جوانان متخصص بومی در عرصه های مختلف مدیریتی استانی و کشوری نیز باید فراهم شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با ذکر این نکته که روحانیون و ائمه جمعه باید در مسائل مربوطه به مسئولان مشورت دهند و به عنوان یک مشورت دهنده بر اساس قوانین دین نقش ایفا کند، عنوان کرد: نقد کردن باید به گونه ای باشد که به افراد کمک کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اذعان به اینکه با توجه به سرمایه های ملی که در استان هرمزگان وجود دارد رتبه اول فقر جایگاه خوبی برای این استان نیست، گفت: برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی، نیاز به همکاری صمیمانه صنایع فعال هرمزگان است.

 

وی ابراز امیدواری کرد که با عنایت مسئولان مربوطه بتوانیم مشکلات مردم را حل و باری از دوش آنها برداریم.

 

در پایان این جلسه، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با همراهی ائمه جمعه هرمزگان از نمایشگاه فنی و حرفه ای استان هرمزگان بازدید کردند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1127417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha