خیّران مشارکت در ساخت ۱۲۰ واحد مسکن محرومان را تعهد کردند

فرماندار فاروج گفت: تعهد مشارکت نیم میلیارد تومانی خیران، زمینه ساز آغاز ساخت ۱۲۰ واحد مسکن برای محرومان فاروج شد.

«ابوالحسن نجفی»به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: با مشارکت خیران موسسه نائبه الزهرا (س) تهران، عملیات اجرایی ساخت و تکمیل  120 واحد مسکن محرومان شهرستان فاروج به‌ صورت عملی آغاز شد.

 

فرماندار فاروج گفت: فعالیت های انجام شده از سوی بانیان موسسه خیریه‌ نائبه الزهرا(س) در سطح شهرستان ستودنی است و به ماندگاری مردم در روستاها کمک کرده است.

 

نجفی گفت: برای ماندگار نمودن مردم در روستاها و جلوگیری از سیل مهاجرت به شهرها باید زیرساخت ها را فراهم کرد که یکی از مهمترین کارها، حوزه ساخت مسکن مناسب است.

 

فرماندار فاروج ضمن اشاره به محرومیت های شهرستان اظهارکرد: شاخص مقاوم سازی مسکن در شهرستان 55 درصد است که نسبت به میانگین استانی 11 درصد عقب هستیم.

 

وی گفت: برای جبران این عقب ماندگی ها از تسهیلاتی که به این بخش اختصاص می یابد به خوبی استقبال می کنیم و با همین رویکرد صد درصد تسهیلات مسکن محرومان شهرستان جذب شد.

 

تفاهم‌نامه ساخت مسکن محرومان با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره)استان هم‌اکنون در حال اجراست که در مجموع ساخت هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در این بخش پیش‌بینی‌شده که ۱۲۰ مورد از این واحدها خاصه برای مددجویان شهرستان فاروج در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1127459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha