اجرای عدالت رویکرد و محور حرکت مدیران و مسئولان قرار گیرد

حسینی، با تأکید بر اینکه اجرای عدلت رویکرد و محور حرکت مدیران و مسئولان قرار گیرد، گفت: مشکلات کشور در سایه عدالت برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید محمد حسینی»، امروز(25آذر) در دیدار با امام جمعه بروجرد، در کنار سفرهای دسته جمعی دولت، حضور وزرا و معاونین رئیس جمهور نیز جداگانه در استان‌ها مینه خیر و برکت را برای کشور فراهم می‌آورد.

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور افزود: در جریان این سفرها کمبودها و مشکلات از نزدیک دیده می‌شوند و احساس تعهد و مسئولیت بیشتری برای رفع آنها صورت خواهد گرفت و ما در این سفر به سهم خود برخی مسائل و مشکلات را پیگیری می کنیم.

 

وی تأکید کرد: مدیران و مسئولان نیز باید برای رفع مشکلات در حوزه های مختلف عزم جدی و برنامه ریزی داشته باشند.

 

حسینی با تأکید بر اینکه مدیران و مسئولان باید جوابگوی مردم باشند و به مشکلات رسیدگی کنند، بیان کرد: تصمیم گیری به تنهایی برای حل مشکلات کافی نیست و باید این برنامه ها میدانی و اجرایی شود.

 

وی با اشاره به اینکه بودجه 1401 در مجلس تصویب می شود و رئیس جمهور نیز بر حرکت بر مبنای عدالت تأکید داشتند، گفت: اینکه برخی در فقر دست و پا بزنند و برخی در ناز و نعمت باشند، زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و این مشکل در سایه عدالت برطرف می شود.

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در ادامه تصریح کرد: بحث مسکن در جامعه و رفع مشکل مسکن مردم و جوانان باید به صورت جدی پیگیری شود و همچنین با پرداخت یارانه به قشر ضعیف جامعه می توان به آنها کمک کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه به آیین نامه هایی که نوشته می شود در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه کسب و کار و سرمایه گذاری باید سرعت عمل بخشیده شود، بیان داشت: در حوزه کسب و کار و سرمایه گذاری اگر مجریان عزم و اراده داشته باشند و خوب عمل کنند مشکلات حل می شوند.

 

فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین شود

 

حسینی در ادامه به برگزاری یادمان 68 دانش آموز شهید بروجرد اشاره کرد که مظلومانه به شهادت رسیدند، گفت: این اقدام خوبی است و می تواند آغازی بر کار بزرگ باشد و در این راستا پیگیری های لازم انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه ما نتوانسته ایم آنطور که باید فرهنگ دفاع مقدس را تبیین کنیم، اظهارکرد: در رابطه با تک تک رزمندگان می شود پیام و کتاب نوشته شود، فیلم ساخته شود و نگذاریم فرهنگ دفاع مقدس به فراموشیی سپرده شود.

کد خبر 1127574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha