قرآن دژی مستحکم دربرابر فتنه و حیله های دشمنان است

حجت الاسلام عفتی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان در عصر امروز گفت: قرآن کریم دژی مستحکم دربرابر فتنه و حیله ها ی دشمنان است.

حجت الاسلام ابوالقاسم عفتی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان  در مورد جایگاه قرآن در نیروهای مسلح به خصوی ارتش گفت: هیچ راهی برای عاقبت به خیر شدن انسان جز تمسک به قرآن وجود ندارد، تنها راه دستیابی به خیر دنیا و آخرت و تمامی خوبی‌ها تمسک به قرآن است.


معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش یکی از راه های تمسک به قرآن کریم را شرکت در مراسمات قرآنی عنوان کرد و افزود: افرادی که خود را در معرض نورانیت قرآن قرار می‌دهند قطعاً مورد عنایت الهی قرار می گیرند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش با بیان اینکه درصد زیادی از مخاطبان مسابقات قرآنی را جوانان تشکیل می دهند، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالی) در توجه به جوانان را سرلوحه فعالیت ها و مسابقات قرآنی قرار داده ایم به طوری که در این دوره از مسابقات داوران مسابقات قرآنی را از بین جوانان پویا و بسیار متخصص انتخاب کرده ایم.


وی در ادامه اظهار کرد: چراغ هدایت حسینی در پرتو قرآن کریم تبدیل به یک نهضت جهانی شده است و آنچه مسلم است هرچقدر درس های اخلاقی و انسانی این دانشگاه بزرگ در زیر سایه قرآن و اهل بیت خوانده شود، جامعه اسلامی و انسانی به سعادت و سلامت نزدیک تر می شود.

کد خبر 1127695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha