سیستم حمل و نقل عمومی باید برای استفاده معلولان مناسب باشد

فرهمندی گفت: در حال حاضر ۱۵ درصد از جمعیت شهر را افراد دارای معلولیت تشکیل می دهند، اما به دلیل اینکه نمی توانند از خانه خارج شوند آنان را در شهر نمی بینیم لذا باید سیستم حمل ونقل عمومی برای استفاده این عزیزان مناسب باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «ایمان فرهمندی» عصر(۲۵ آذر) در همایش تخصصی حمل و نقل و ترافیک که با حضور سید عبدالله ارجائی شهردارمشهد، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان شهردار و مدیران شهری برگزار شد، افزود: حمل و نقلی مطلوب است که کرامت ذاتی انسان را تقویت کند.

 

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد با بیان اینکه به عنوان افرادی که به دنبال حمل و نقل تراز اسلامی هستیم باید بدانیم مسافران همانقدر اهمیت دارند که خدمت دهنده برای ما اهمیت دارد، اظهارکرد: معتقدیم همه باید خدماتی با کیفیت و با احترام دریافت کنند.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵ درصد از جمعیت شهر را افراد دارای معلولیت تشکیل می دهند، اما به دلیل اینکه نمی توانند از خانه خارج شوند آنان را در شهر نمی بینیم لذا باید سیستم حمل ونقل عمومی برای استفاده این عزیزان مناسب باشد.

 

فرهمندی ادامه داد: اگر بانوان، کودکان و دانش آموزان در استفاده از حمل ونقل عمومی شهر احساس آرامش نکنند، این حمل و نقل کرامت محور نیست، همه ما در جهان شهر برکت و کرامت زندگی می کنیم و تاکید داریم که اقدامات مدیریت شهری نیز در هر حوزه از جمله حمل ونقل باید متکی به همین دو عامل باشد.

کد خبر 1127799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha