حضرت فاطمه زهرا (س) یک رهبر واقعی است

حجت الاسلام حمزه رضوانی گفت: کم تر کسی است که حضرت زهرا (س) را نشناسد و آن حضرت یک رهبر واقعی است و همان طور که امام بزرگوار فرمودند؛ اگر حضرت زهرا (س) مرد بود قطعا پیغمبر می شد یعنی یک رهبر به تمام معنا، مثل یک هدایتگر مردم را هدایت می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۶ آذر ماه حجت الاسلام «حمزه رضوانی » در خطبه های نماز جمعه آسمینون، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، گفت: کم تر کسی است که حضرت زهرا (س) را نشناسد و آن حضرت یک رهبر واقعی است و همان طور که امام بزرگوار فرمودند؛ اگر حضرت زهرا (س) مرد بود قطعا پیغمبر می شد یعنی یک رهبر به تمام معنا، مثل یک هدایتگر مردم را هدایت می کرد.

امام جمعه موقت آسمینون افزود: جهاد فقط شمشیر به دست گرفتن و در میدان پیکار جنگیدن نیست بلکه جهاد شامل جهاد فکری، عملی، تبلیغی و مالی است.

وی با اشاره به آیه ۴۱ سوره عنکبوت، بیان کرد: همان طور که تکیه کردن و اتکا به غیر از خدا تکیه به تار عنکبوت است و نادیده گرفتن جایگاه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مصداق تکیه بر تار عنکبوت است و هیچ فرقی ندارد.

حجت الاسلام رضوانی اظهار کرد: از عنکبوت و خانه اش درس بگیرید و خانه ای همچون خانه عنکبوت نسازید چرا که سست ترین خانه است بنابراین انسانی که غیر خدایی باشد مثل خانه عنکبوت است و غیر خدا لیاقت تکیه گاه را ندارد.

خطیب جمعه آسمینون با اشاره به آمار تصادفات و مرگ و میر، عنوان کرد: احتیاط در رانندگی و صبر و حوصله بسیار مهم است حیف است که عزیزان نخبه ما در جاده ها از بین بروند.

 وی در خاتمه خطاب به مسئولین، عنوان کرد: افتتاح ها را به لحظه آخر و دقیقه ۹۰ انتخاباتی موکول نکنید.
 

کد خبر 1127810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha