۴۸ شرکت در چهاردهمین نمایشگاه صنعت ساختمان زنجان حضور دارند

عرفانی با بیان اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان با دو سال وقفه در این استان برگزار می‌شود، گفت: ۴۸ شرکت از داخل و خارج استان در فضایی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، برگزار کننده نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در زنجان در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان اظهار کرد: این نمایشگاه جزو نمایشگاه‌های خوب در کشور است که به لحاظ سایت نمایشگاهی مورد استقبال تولید کنندگان و شرکت‌های فعال در بخش ساختمان سازی است.

 

رضا عرفانی با بیان اینکه زنجان فضای خوبی در بخش نمایشگاهی دارد، اظهار کرد: زنجان به عنوان مرکز استان هنوز آن طور که باید شناخته نشده و جای کار و سرمایه گذاری زیادی دارد.

 

مجری و برگزار کننده نمایشگاه صنعت ساختمان در زنجان با بیان اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان با دو سال وقفه در این استان برگزار می‌شود، گفت: ۴۸ شرکت از داخل و خارج استان در فضایی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع در این نمایشگاه حضور دارند.

 

عرفانی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده در سال ۱۴۰۱، نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در زمان و فصل مناسبی با حضور شرکت کنندگان بیشتری در استان برگزار خواهد شد.

 

وی از حمایت مسعود بیات منش مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در برگزاری این نمایشگاه تشکر و قدر دانی کرد و افزود: کیفیت و توانمندی شرکت‌های فعال در حوزه ساختمان از اولویت‌های مهم در برگزاری نمایشگاه بود و فرصت خوبی برای تولید کنندگان بوده تا تولیدات و سازه‌های خود را به نمایش بگذارند.

 

مجری و برگزار کننده نمایشگاه صنعت ساختمان در زنجان با بیان اینکه در بخش مسکن اشتغالزایی خوبی ایجاد می‌شود، ادامه داد: فعالیت در بخش مسکن باعث ایجاد بیش از هزار و ۶۰۰ شغل مستقیم و غیر مستقیم در حوزه مسکن می‌شود.

 

عرفانی گفت: در بازدیدی که از غرفه‌ها انجام شد رقابت خوبی بین شرکتها و تولید کنندگان ایجاد شده و تولیدات خود را در معرض نمایش گذاشتند و شرکتها و سازنده‌ها می‌توانند در این نمایشگاه اگر ضعفی داشته باشند درصدد رفع آن باشند و نسبت به تولید محصولات با کیفیت تلاش کنند.

 

وی تصریح کرد: دولت فعلی ساخت مسکن را جزو برنامه‌های اولویت دار خود قرار داده و توجه زیادی به این بخش دارد، برگزاری این نمایشگاه مسیر را برای آشنایی و استفاده از تولیدات و توانمندهای داخلی در بخش صنعت ساختمان سازی را تسهیل کرده و در جلوگیری از واردات تجهیزات و محصولات ساختمان سازی می‌تواند موثر واقع شود.

 

مجری و برگزار کننده نمایشگاه صنعت ساختمان در زنجان با بیان اینکه زنجان در حوزه ساخت و ساز مسکن در سطح کشور جایگاه خوبی دارد، ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌های تخصصی باعث می‌شود در ترویج فرهنگ ساخت و ساز صحیح و درست در کشور و به تبع آن در استان قدم‌های خوبی برداشته شود.

 

گفتنی است که این نمایشگاه ۲۳ آذرماه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان افتتاح شد و تا ۲۶ آذرماه ادامه دارد و شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه تخصصی بازدید کنند و برگزار کننده رویداد، شرکت نمایشگاهی برتر ملل هیراد پارس آوین است.

 

در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی (کاشی و سرامیک، چینی آلات بهداشتی، لوازم آشپزخانه، حمام، سونا و جکوزی) در معرض نمایش مردم می‌باشد.

کد خبر 1127900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha