گلایه از تنبلی برخی مسئولان استانی در حمایت از جوانان مخترع

فرخنده گفت: مسئولان در حوزه حمایت از جوانان و ظرفیت های استان نباید احساس تنبلی و کسالت کنند چرا که در گام دوم انقلاب اگر قرار است اولویت ما مسئله علم و فناوری باشد روحیه جهادی و انقلابی می تواند آن را محقق کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی فرخنده» شامگاه (۲۶ آذر) در حاشیه اختتامیه نمایشگاه تخصصی جهادگران علم و فناوری استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه از ۲۳ آذر ماه با هدف به نمایش گذاشتن ظرفیت بسیجیان و مخترعان استان در حسینیه جماران بیرجند برپا شده است.

 

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج مستضعفان برخی از طرح ها مانند دستگاه جمع آوری گل زعفران و پارجت الکترونیکی را قول حمایت ملی دادند، گفت: برخی از مخترعان در حوزه سرمایه گذاری و تجاری سازی محصولاتشان و ثبت آن مشکل دارند که وظیفه مسئولان استان است که موانع پیش رو را برطرف کنند.

 

فرخنده ادامه داد: معرفی ظرفیت مخترعان استان و ایجاد انسجام بین مخترعان از هدف های برپایی نمایشگاه تخصصی جهادگران علم و فناوری استان است.

 

وی به رقابت ۲۰ طرح در رویداد تخصصی جهادگران علم و فناوری استان اشاره کرد و گفت: در نهایت پنج طرح برتر انتخاب و تجلیل شدند.

 

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در برپایی نمایشگاه جهادگران علم و فناوری تقدیر کرد و افزود: اما گلایه داریم از اینکه جای برخی از متولیان امری که در هفته پژوهش باید میدان‌دار می بودند خالی بود در حالی که مسئولان در حوزه حمایت از جوانان و ظرفیت های استان نباید احساس تنبلی و کسالت کنند چرا که در گام دوم انقلاب اگر قرار است اولویت ما مسئله علم و فناوری باشد روحیه جهادی و انقلابی می تواند آن را محقق کند.

 

 

کد خبر 1128037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha