استقبال از پیکر مطهر شهید علی میرعلیزاده معنویت دفاع مقدس را  زنده کرد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود با صدور پیامی استقبال با شکوه مردم از پیکر مطهر شهید علی میرعلیزاده در صحن مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) را زنده نگهداشتن صفا و صمیمیت سال های دفاع مقدس در شهر لاهرود عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «فرهاد اسماعیل اوغلی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود با صدور پیامی استقبال با شکوه مردم شهید پرور منطقه از پیکر مطهر پاسدار رشید اسلام، شهید علی میرعلیزاده در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) را زنده نگه داشتن صفا و صمیمیت سال های دفاع مقدس در شهر لاهرود عنوان کرد.

 

در متن این پیام آمده است:

 

«بسم الله الرحمن الرحيم»

 

درود خدا بر شما مردان و زنان و بر پیر و جوان و همه اقشار متدین و انقلابی خطه ولایتمدار، شهید پرور و قهرمان پرور لاهرود که با حضور مسئولانه و شکوهمند خود در مراسم استقبال باشکوه از پیکر مطهر پاسدار رشید اسلام شهید علی میرعلیزاده در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع)، صفا و معنویت سال های دفاع مقدس را در شهر مقدس لاهرود زنده کردید.

 

مردم شهید پرور لاهرود؛ آفرین بر همت و عزم والایتان که در همه لحظات حساس با حضور گسترده و موثر ، پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری گرانقدر انقلاب اسلامی و مجاهدان راه حق و حقیقت اعلام می نمایید. شما با حضورتان، حرکت واقعی و حیات واقعی را نشان دادید . حضور پرشور، گسترده و پرصلابت شما در این مراسم، حماسه ای شکوهمند و به یاد ماندنی را از تعهد دینی و انقلابی شما رقم زد و اینجانب به خدمتگزاری به چنین مردمی افتخار می کنم.

 

بی شک این حضور و شکوه، نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باریتعالی سجده شکر به جای آورد. لذا بر خود وظیفه میدانم بعنوان سربازی کوچک در شهر لاهرود از حضور باشكوه شما مردم ولایتمدار به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان جهاد و شهادت، روحانیون معزز، امام جمعه معظم ، بخشدار محترم، شهردار ولایی و کارکنان خدوم شهرداری، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، ریاست معزز آموزش و پرورش و فرهنگیان گرانقدر، مسئولین ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی، فرماندهان محترم پایگاه های مقاومت بسیج تابعه و بسیجیان عزیز، دهیاران و اصناف و بازاریان و دیگر آحاد مردم علی التخصیص مداحان خوش الحان حسینی و تک تک ریش سفیدان و معتمدین و عزاداران و هیئت امنای مساجد و امامزاده سید ابراهیم بن موسی کاظم (ع) شهر لاهرود و زحمات خالصانه و عاشقانه نماینده محترم صدا و سیمای استان در بخش لاهرود و خبرنگار محترم خبرگزاری شبستان استان اردبیل در خصوص انعکاس خبری مراسم و سایر فعالان رسانه ای و کلیه زحمت کشان در مراسم استقبال این شهید بزرگوار، از همه و همه تقدیر و تشكر نمایم.

 

امیدوارم در سایه الطاف الهی و پشتیبانی مولانا حضرت آقا ابوالفضل العباس (علیه السلام) همواره سلامت و سربلند باشید.

خداوند سبحان یار و یاورتان باد.

 

 فرهاد اسماعیل اوغلی / فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود

کد خبر 1128050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha