حجت اهل بیت (ع) وجود نازنین حضرت زهرا(س) است

حجت الاسلام معملی با بیان اینکه حجت اهل بیت (ع) وجود نازنین حضرت زهرا(س) است، گفت: همه خوبی ها در زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) قابل مشاهده است و باید ایشان را الگوی خود در تمامی بخش های زندگی به خصوص حمایت از حق و ولایت قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «سیدمحمد معلمی» امروز (27 آذر) در جلسه شورای اداری شهرستان بشرویه اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) مجسمه انسانیت، اخلاق و نمونه بارز یک همسر، یک زن فعال سیاسی و یک زن فعال اجتماعی است که هر گوشه از سیره زندگی ایشان، انسان را متحیر می کند.

 

امام جمعه بشرویه با تاکید بر اینکه حجت اهل بیت (ع) وجود نازنین حضرت زهرا(س) است، گفت: بخش مهم زندگی حضرت زهرا(س) تنها از زمان شهادت پیامبر(ص) تا شهادت نبود بلکه فعالیت های اجتماعی گوناگون حضرت زهرا(س)، فعالیت های علمی و اجتماعی ایشان در شهر مدینه سراسر درس است و اینکه چگونه ایشان هم در خانه و هم در بیرون بهترین شکل از فعالیت دارد باید به عنوان یک الگو قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) یک نمونه و الگوی کامل برای زنان جامعه است، افزود: ایشان هم وظیفه مادر بودن و همسر بودن و هم وظیفه یک زن فعال درعرصه های اجتماعی بودن را ایفا کردند و نه تنها برای زنان که برای مردان نیز الگو هستند.

 

امام جمعه بشرویه در ادامه بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س)، کوثر یعنی خیر کثیر است و همه خوبی ها در زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) قابل مشاهده است و باید ایشان را الگوی خود در تمامی بخش های زندگی به خصوص حمایت از حق و ولایت قرار دهیم.

 

حجت الاسلام معلمی در پایان گفت: نقش حضرت زهرا(س) در حفظ و پایداری ولایت و امامت ناگفتنی است و چه خوب است همه جوانان و زنان و مردان در این زمینه از ایشان الگو بگیرند.

کد خبر 1128091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha