دهمین مرحله از توزیع گوشت متبرک قربانی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

دهمین مرحله از توزیع گوشت متبرک قربانی با مساعدت برنامه تلوزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) استان قم و به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد امروز شنبه ۲۷ آذر در چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (شنبه ۲۷ آذر) در آیین توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی که در مجتمع مهر شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: تعداد ۱۴۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی با مشارکت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی در قالب طرح قربانی بین عزتمندان با هدف امید آفرینی، تقویت روحیه مردم، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایطی که استان چهارمحال و بختیاری درگیر اتفاقات مربوط به ویروس کرونا است صورت گرفته است.

 

وی ابراز کرد: این کمک های مومنانه با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم، برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تهیه شده است.

 

مظاهری تصریح کرد: در دهمین مرحله از توزیع گوشت متبرک قربانی که به مناسبت ماه جمادی الاولی اجرایی شده است تعداد ۱۴۰۰ بسته گوشت یک و نیم کیلویی برای توزیع بین عزتمندان در سطح استان تحویل مدیران کانون های فرهنگی هنری شد.

 

وی ادامه داد: بسته های گوشت متبرک قربانی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۳۰ نقطه استان در شهرها و روستاهای شهرستان های لردگان، خانمیرزا، کیار، فارسان و سامان در استان چهارمحال و بختیاری بین عزتمندان توزیع می شود.

 

مظاهری افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تاکنون با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در ۹ مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های گوشت های قربانی و در چهار مرحله اجرای طرح ذبح قربانی و توزیع بین عزتمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال نموده است.

 

وی در پایان گفت: خیران و علاقمندان جهت مشارکت در هزینه‌های پشتیبانی و فرهنگی موسسه حضرت خديجه (س) و مشارکت در طرح های قربانی در اول هر ماه قمری می توانند هدایای و نذورات خود را از طریق مراجعه به سایت این موسسه و همچنین پرداخت های نقدی که در سایت مذکور اعلام شده است ارسال کنند.

 

کد خبر 1128134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha