توسعه کتابخوانی در بین نسل جدید اولویت کانون جواد الائمه حسینیه سوادکوه شمالی

زارع گفت: توسعه کتابخوانی در بین نسل جدید یکی از اولویت های مهم کانون جواد الائمه حسینیه سوادکوه شمالی است که در این راستا با تمام توان پای کار و نیزمند امکانات هستیم.

«مرتضی زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با اشاره به اینکه  کانون جواد الائمه حسینیه امام جعفر صادق(ع) سوادکوه شمالی از سال 92 تاسیس شد؛ اظهار کرد: همه تلاش ما برای فعال کردن فعالیت ها و نهادینه کردن ارزش ها و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در مسجد و کانون بوده است.

 

مدیر مسئول کانون جواد الائمه حسینیه امام جعفر صادق(ع) سوادکوه شمالی افزود: تاکنون 128 نفر عضو ثبت شده داریم و تا حالا امتیاز امروز 10 هزار و 570 امتیاز در فهما سه کسب کردیم که همه این موفقیت ها با همکاری همه اعضا و اتحاد و همدلی در بین بچه های مسجد حاصل شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت های ثبت شده در فهما خاطر نشان کرد: رواق کتاب و شبستان فرهنگ بیشترین امتیاز ما در فهما سه تاکنون بوده است که اجرای طرح های شنبه های کتاب، صدای کتاب با قوت اجرایی می شود و همچنین بیش از 300 عنوان کتاب در کانون داریم.

 

زارع گفت: برگزاری طرح فهما به نوعی مسابقه و رقابت سالم بین کانون های مساجد است تا به رونق بخشیدن به مساجد کمک شود.

 

وی همچنین با اشاره به فعالیت های ثبت شده دیگر در رواق های مختلف فهما تصریح کرد: رواق رسانه تولیدات چند رسانه‌ای و ثبت خبر، همکاری با مدرسه، کلاس های آموزشی، در شبستان هنر رواق قلم و ثبت آثار و دلنوشته و محفل ادبی از دیگر فعالیت های ما بوده است.

 

زارع گفت: توسعه کتابخوانی در بین نسل جدید یکی از اولویت های مهم کانون جواد الائمه حسینیه سوادکوه شمالی است که در این راستا با تمام توان پای کار و نیزمند امکانات هستیم.

 

مدیر مسئول کانون جواد الائمه حسینیه امام جعفر صادق(ع) سوادکوه شمالی افزود: بیشتر اعضای ما از نوجوانان و در منطقه محروم سوادکوه شمالی هستیم و متاسفانه با توجه به اینکه کتابخانه ای با عناوین مختلف کتب داریم اما سیستم کامپیوتری نداریم و نیازمند جدی امکانات هستیم.

 

وی یادآور شد: با توجه به اینکه فعالیت های مساجد و کانون ها را به صورت خودجوش و مردمی است؛ سامانه فهما ضمن ساماندهی به فعالیت بچه های مسجدی، زمینه ساز رقابت سالم و سازنده بین کانون ها برای سومین سال متوالی است.

کد خبر 1128511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha