نهم دی ماه نقطه عطفی برای بصیرت افزایی/ نهم دی گرامیداشت بلوغ سیاسی ملت ایران است

بهرام نیا با بیان اینکه یوم الله نهم دی بلوغ سیاسی ملت ایران اسلامی توام با بصیرت بود، گفت: صاحب‌نظران و نخبگان علمی و دینی با تبیین و روشنگری هر چه بیشتر در جهت بصیرت افزایی و بالا بردن سطح آگاهی در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ار ایلام، استاندار ایلام، ظهر امروز(۲۸ آذر) در نشست  گرامیداشت نهم دی ماه در این استان، با بیان اینکه نهم دی ماه در واقع روز بصیرت و روز « نه» گفتن ملت ایران به سران فتنه و  « آری» گفتن به نظام جمهوری اسلامی بود، اظهار کرد: این روز تاریخی نقطه عطفی برای بصیرت افزایی و تشخیص صحیح فتنه پیچیده بر ضد نظام بود.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی با توطئه های بسیار پیچیده برای در هم شکستن نظام جمهوری اسلامی نسخه پیچیدند، افزود: اهانت فتنه گران به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عاشورا، باعث شد که مردم همیشه بیدار ایران اسلامی گستاخی آنان را برنتابند و طومار آنها را در هم بپیچند.

 

وی  با بیان اینکه بی تردید جریان فتنه پیچیده سال ٨٨  آزمونی سخت و حساس بود که ملت بزرگ و لحظه شناس ایران از آن سربلند بیرون آمدند، ابراز کرد:  تشخیص دادن فتنه خیلی سخت است، در جریان فتنه حق و باطل در هم تنیده می شوند و گرد و خاکی ایجاد می شود که تشخیص آن را سخت می شود، و تنها چیزی که می تواند ممیزی  حق از باطل کند، چیزی نیست جز بصیرت، آگاهی، شناخت و لاغیر.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه تبیین ابعاد مختلف توطئه های دشمنان بر ضد نظام و لحظه شناسی ملت از بدیهیات بوده که باید به آن پرداخته شود، بیان کرد: در نهم دی بلوغ سیاسی که توامان با بصیرت بود، به وسیله  ملت عزیز و رشید ایران به منصه ظهور رسید و طومار فتنه گران داخلی و خارجی را برای همیشه پیچید.

 

بهرام نیا با تاکید بر اینکه صاحب‌نظران و نخبگان علمی و دینی با تبیین و روشنگری هر چه بیشتر در جهت بصیرت افزایی و بالا بردن سطح آگاهی جامعه نسبت به مسائل روز گام بردارند، ابراز کرد: برای بصیرت افزایی، روشنگری ها باید به صورت مستمر و مداوم وجود داشته باشد چرا که امروز دشمن با توجه به تکنولوژی روز و پیشرفت علم، توطئه ها را برنامه ریزی می کند.

کد خبر 1128666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha