سامانه اقدام پژوهشی شهید سلیمانی راه اندازی می شود

کریمی با اشاره به اینکه امسال سامانه شهید فخری زاده راه اندازی شد، گفت: سامانه اقدام پژوهشی به نام شهید سلیمانی نیز در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در دیدار با امام جمعه زنجان گفت: ما در چار چوب سند تحول  و بر اساس معیار های منطقی در حال فعالیت هستیم و فعالیت های پژوشگاه در عرصه های مختلف در بخش دانش آموزی و معلمان گسترش یافته است .

 

فرهاد کریمی ادامه داد:  توسعه شبکه های پژوهشی  در مدارس یکی از اهداف کار ما است ، بیش از ۳۰۰ پژوهش در حوزه آموزش و پرورش در طول سال گذشته انجام شده است  که این آمار فارغ از پژوهش های استانی است .

 

این مسئول تصریح کرد: امسال سامانه شهید فخری زاده را راه اندازی کردیم  و سامانه اقدام پژوهشی به نام شهید سلیمانی  نیز در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

 

وی افزود: امسال استقبال معلمان از اقدام پژوهی ، بیش از ۶۰ درصد بوده است که نشان از افزایش علاقمندی معلمان به حوزه تحقیق و پژوهش است .

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در سخنانی اظهار کرد: آموزش و پرورش استان  نسبت به 10 سال گذشته  یک حرکت رو به جلو داشته  و امسال  نیز شاهد موفقیت های خوبی بودیم  که این ها در سایه همدلی و همراهی مجموعه همکاران این دستگاه بدست آمده است .

 

آیت الله علی خاتمی اظهار کرد: برکات آموزش و پرورش مربوط به کل جامعه است و آموزش و  پرورش تنها جایی است که هر چه هزینه شود سرمایه گذاری است، چرا که نسل آینده جامعه را تربیت می کند .

 

وی ادامه داد: باید آموزش مهارت های زندگی در آموزش وپرورش مورد توجه قرار گیرد و بالندگی وجامعه از مدرسه و آموزش و پرورش شروع می شود .

 

آیت الله خاتمی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری ، شهدا را به عنوان یک مکتب نگاه کنیم ، ما نیز وظیفه داریم شهدا والا مقام را به عنوان الگوی های ارزشمند به دانش آموزان معرفی نماییم .

کد خبر 1128769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha