توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا در دیواندره

مدیرعامل مؤسسه قرآنی اعتصام بحبل‌الله شهرستان دیواندره از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی توسط این مؤسسه به مناسبت شب یلدا خبر داد.

امجد غفوری مدیرعامل مؤسسه قرآنی اعتصام بحبل الله شهرستان دیواندره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از توزیع توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی توسط این مؤسسه به مناسبت شب یلدا خبر داد.

 

وی اظهار داشت: به مناسبت شب یلدا که در فرهنگ مردم به شب چله مشهور است مؤسسه قرآنی اعتصام بحبل الله درراستای خدمت رسانی به اقشار ضعیف و آسیب دیده اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی با کمک خیرین کرد و آن را در بین این خانواده‌ها توزیع کرد.

 


غفوری افزود: یکی از سنت‌های خوبی که در شب چله مشهور است خانواده ها دو هم جمع می شوند و صله رحم بجا می‌آورند که این کار از نظر اسلام بسیار خوب و پسندیده است؛ اما در دو سال گذشته رفت و آمدها و دید و بازدیدها به کمترین میزان خود رسیده است و مؤسسه در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند توزیع اقلام معیشتی را در دستور کار خود قرار داد و ۸۰۰ بسته از کمک‌های مؤمنانه را به مناسبت شب چله توزیع کرد.

 


مدیرعامل مؤسسه قرآنی اضافه کرد: از آغاز بیماری کرونا، به کمک خیرین بیش از 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده است و این کار نیازمند حمایت دستگاه‌های فرهنگی نیز هست تا کمک‌های مؤمنانه در سطح وسیع‌تری صورت پذیرد.

کد خبر 1128927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha