همت بلند خیرین جوان تبریز در اعطای بسته های شب یلدا

خیرین جوان تبریز در اقدامی دیگر توانستند ۱۰ هزار بسته شب یلدا به نیازمندان و محرومان مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی تهیه و توزیع کنند.

«محرم بیرق‌دار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: کار تهیه اقلام و بسته بندی بسته های شب یلدا از ماه ها قبل آغاز شده است و طی دیروز و امروز در مناطق محروم، دورافتاده و حاشیه‌نشین شهر تبریز و دیگر مناطق استان آذربایجان شرقی توزیع می شود.

مدیر مرکز خیرین جوان تبریز با بیان این‌که توانستیم ۱۰ هزار بسته شب یلدا را در سالن ورزشی پورشریفی تبریز تجمیع و بسته بندی کنیم، خاطرنشان کرد: تمامی بسته ها با همت خیرین شهر و جمع کثیری از جوانان خیر آذربایجان شرقی تهیه شده است.

وی با بیان این‌که هر بسته شب یلدا ۳۵۰ هزار توان ارزش ریالی دارذ، گفت: بسته ها شامل هدوانه، آجیل، پشمک، انار، پرتغال، باقلا و دیگر اقلام معیشتی است که به همت خود جوانان خیر به صورت مخفیانه و با رعایت کرامت انسانی نیازمندان توزیع و اهدا خواهد شد.

بنابر ای گزارش، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نیز در جریان بازدید از روند تهیه بسته ها و توزیع توسط خیرین جوان تبریز اظهار داشت: اقدام ارزشمند خیرین در دوران شیوع ویروس کرونا و نمایش مساوات و همدلی مردم آذربایجان؛ در راستای تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

گفتنی است، استاندار آذربایجان شرقی به همراه هیات همراه، مدیران کل نهادهای مختلف، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از خیرین و مدیران مراکز خیریه و نیکوکاری شهر نیز از نزدیک ضمن بازدید از روند توزیع این بسته ها؛ اقدام خیرین جوان تبریز را تحسین کردند.

کد خبر 1129230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha