یلدای دلشگا و رنگینک مهمان شب یلدای استان فارسی ها می شود

سهرابی گفت: ویژه برنامه های شب یلدا به نام یلدای دلشگا و رنگینک از برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس است که از طریق تلویزیون و رادیو مهمان خانه استان فارسی ها در شب یلدا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (سه شنبه 30 آذر) با اشاره به برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت شب یلدا در جمع خبرنگاران گفت: ویژه برنامه شب یلدا به نام «یلدای دلشگا» از ساعت 21 و 15 تا یک بامداد به همین مناسبت پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: اجرای برنامه از 2 استودیو سیما و اجرای مشترک با رادیو فارس، ارتباط زنده با آرامگاه حافظ، پخش آیتم های جذاب و خاطره های قدیمی و تکریم بزرگترها از بخش های متنوع این ویژه برنامه است.

وی اضافه کرد: مخاطبان نیز با مراجعه به صفحه مجازی شبکه فارس به نشانی @iribfars، می توانند پیام های خود را در قسمت یلدای دلگشا ارسال کنند تا پخش شود و به پنج متن زیبا نیز هدایای ارزنده اهدا خواهد شد.

سهرابی اعلام کرد: ویژه برنامه رادیو فارس در شب چِله با عنوان «رنگینک» از ساعت 20 تا 24 مهمان خانه های شنوندگان رادیو فارس خواهد شد و مهمانان ویژه و با نمایش های طنز رادیویی و گزارش های مردمی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: حافظ و سعدی خوانی و بیان آداب و رسوم مردم شیراز و شهرستان های استان فارس، گفت‌وگو با کادر درمان در شب یلدا و ... از برنامه های «رنگینک» رادیو فارس است.

سهرابی از تولید کلیپ گزارش مردمی ویژه شب یلدا نیز خبر داد و گفت: این کلیپ با هدف فرهنگ سازی برای دوری از تجملات و تکریم بزرگترها در طولانی ترین شب سال در فضای مجازی پخش خواهد شد.

کد خبر 1129238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha