توافق نامه این بین استانداران فارس و بوشهر با قرارگاه «خاتم الانبیا (ص)» برای راه آهن شیراز – بوشهر منعقد شده است

ایمانیه گفت: توافق نامه این بین استانداران فارس و بوشهر با قرارگاه «خاتم الانبیا (ص)» برای راه آهن شیراز – بوشهر منعقد شده و موضوع کار راه آهن شیراز – بوشهر از ۲ طرف آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (سه شنبه 30 آذر) در مراسم نامگذاری ایستگاه راه آهن شیراز به نام «آیت الله حائری شیرازی»، که در سالن این ایستگاه برگزار شد، گفت: امیدوارم این نامگذاری یک الگویی برای همه ما باشد که بتوانیم چهره های فرهنگی، دینی و علمی کشور معرفی کنیم و این نامگذاری ها یادآور می شود که الگوهای ما چه انسان های بزرگی بودند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه تلاش زیادی انجام شده که بتوانیم در همین دوران عقب ماندگی فارس در بحث راه، راه آهن و فرودگاه ها را جبران کنیم، افزود: راه آهن شیراز – بوشهر قطعی شده و 2 جلسه جدی با حضور وزیر راه و شهرسازی و وزیر نفت و معاون اول رئیس جمهور برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه توافق نامه این بین استانداران فارس و بوشهر با قرارگاه «خاتم الانبیا (ص)» برای راه آهن شیراز – بوشهر منعقد شده و موضوع کار راه آهن شیراز – بوشهر از 2 طرف آغاز شده است، افزود: راه آهن شیراز - لار - بندرعباس و راه آهن شیراز - گل گهر هم باید به نتیجه برسد.

ایمانیه با تاکید بر اینکه در این شرایط هیچ راهی بهتر از تقویت راه آهن و انتقال ریلی هم برای مسافر و برای بار نیست و این مشکلات در جاده های ما هست و هر چه آزادراه ایجاد کنیم که آنهم مهم است اما برخی ها با عدم رعایت قوانین رانندگی، سانحه ایجاد می کنند و در تمام جهان قیمت ها پروازها آنقدر بالا هست که 90 درصد مردم نمی توانند از پرواز استفاده کنند و راهی ایمن تر، ارزان تر جز ریلی نیست.

وی با اشاره به اینکه دنبال سرمایه گذار هستیم که خط آهن شیراز به نهایت کیفیت برسد، اظهار کرد: توانمندی ریلی که در سایر کشورها قرار دارد، باید در کشور عزیز اتفاق بیفتد.

استاندار فارس گفت: باید خدمت رسانی بیشتری به مردم داشته باشیم و حس اعتماد مردم را به نظام را به حداکثر و آنچه که در خور شان نظام است، برسانیم.

 

کد خبر 1129313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha