۹۹ درصد جمعیت فومن دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

محسنی گفت: ۸۰ هزار و ۵۴۹ نفر شامل ۹۹ درصد جمعیت این شهرستان دز اول واکسن و ۷۲ هزار و ۶۳۷ نفر شامل ۸۹ درصد دز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

«محمدرضا محسنی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با اشاره به طرح هوشمند مبارزه با کرونا که به تازگی ابلاغ شده اظهار کرد: لازم است همه افراد جامعه به طور کامل واکسینه شوند.

 

فرماندار فومن افزود: ۸۰ هزار و ۵۴۹ نفر شامل ۹۹ درصد جمعیت این شهرستان دز اول واکسن و ۷۲ هزار و ۶۳۷ نفر شامل ۸۹ درصد دز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

 

وی با بیان اینکه همچنین ۱۰۲ درصد از جمعیت دانش آموزی واکسن نوبت اول و ۸۸ درصد از جمعیت دانش آموزی واکسن نوبت دوم را دریافت کرده اند گفت: این اقدامات با بازدید مستمر از اماکن واکسیناسیون و همچنین واحدهای صنفی، اداری و آموزشی شهرستان همراه است.


محسنی با اشاره به لزوم ترغیب اقشار جامعه به زدن دوز سوم، خواستار مشارکت خبرنگاران در زمینه اطلاع رسانی و تولید محتوا در راستای ترغیب افراد به دریافت واکسن شد.

 

فرماندار فومن با قدردانی از اقدامات و تلاش های انجام شده توسط تمام متولیان مبارزه با بیماری کرونا و با گرامیداشت یاد جانباختگان و مدافعین سلامت بیان کرد: فرهنگ غنی و اهتمام مردم شهرستان باعث شد از نظر آمار تلفات، وضعیت بهتری از شهرستان های دیگر داشته باشیم.


وی، برگزاری ۶۸ جلسه ستاد کرونای شهرستان را مورد توجه قرار داد و از معاضدت و مشارکت ارزنده ادارات، اصناف، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاهیان و بسیجیان و اقشار مختلف مردم به ویژه خبرنگاران قدردانی کرد.

کد خبر 1129603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha