سفره حضرت زهرا(س) درکانون فرهنگی و هنری حیدرکرار زنجان برپا می شود

به گفته حجت الاسلام حیاتی، به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و یادبود سردار حاج قاسم سلیمانی سفره حضرت زهرا(س) برای احسان حلیم به عزاداران در ۱۷ دی ماه در مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان برپا می شود.

امام جماعت و مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری حیدرکرار مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به برنامه های این مسجد در مناسبت های مختلف اشاره کرد و گفت: در ایام فاطمیه مراسم عزاداری و سخنرانی با حضور عموم مردم و بچه های کانونی در چند شب بعد از نماز مغرب و عشاء برپا شد.

 

حجت الاسلام امیر حیاتی با اشاره به اینکه در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم عزاداری و سوگواری در 16 دی ماه در محل مسجد و با سخنرانی و مداحی حاج مرتضی حیدری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: در روز جمعه 17 دی ماه نیز مراسم قرائت دعای ندبه با حضور اصحاب مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری حیدرکرار برگزار خواهد شد.

 

به گفته  حجت الاسلام حیاتی در این روز به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و یادبود سردار حاج قاسم سلیمانی، سفره احسانی برای توزیع حلیم در بین عزاداران برپا خواهد شد.

کد خبر 1129604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha