لزوم ایجاد اردوگاه معتادان متجاهر در مازندران

مومنی در راستای اجرای طرح ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر خواستار ایجاد اردوگاه معتادان متجاهر در مازندران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«اسکندر مومنی» امروز(یکم دی) در دیدار با استاندار مازندران از حمایت ها و پشتیبانی های جدی استاندار مازندران در حوزه مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی تقدیر  و اظهار کرد: بر اساس امضاء تفاهم نامه ملی قرار بود 10 اردوگاه معتادان متجاهر در سطح کشور احداث شود و در استان مازندران نیز قرار بود تا این اردوگاه با مدیریت سپاه ایجاد شود.

 

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور افزود : با رویکرد جدید دولت سیزدهم و توجه ویژه ریاست جمهوری به حوزه آسیب های اجتماعی با اولویت مدیریت و کنترل آسیب های مربوط به مواد مخدر و روانگردانها و توجه ویژه استاندار مازندران انتظار داریم تا مفاد این تفاهم نامه اجرایی و در استان مازندران شاهد ایجاد این اردوگاه باشیم .

 

وی گفت: در این مراکز علاوه بر سم زدایی، معتادان آموزش های مورد نیاز فنی و حرفه ای را هم می بینند و برای اشتغال آنان و مراقبت پس از خروج نیز برنامه ریزی می شود تا دوباره عود نکنند.

 

مومنی خواستار بهره گیری از مشارکت افراد خیرین در امر بهبود معتادان و مراقبت پس از خروج شد و گفت : شهرداری ها و بهزیستی در این زمینه نقش اصلی را دارند و ستاد مبارزه با مواد مخدر در زمینه پرداخت سرانه نگهداری و درمان معتادان متجاهر آمادگی خود را اعلام می نماید .

 

«سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران از تلاش ها و اقدامات سردار مومنی و همکارانشان در راستای مبارزه با آسیب های اجتماعی به ویژه کاهش تقاضا و عرضه مواد مخدر تقدیر کرد و گفـت: کنترل و ساماندهی معتادان متجاهر یکی از سیاست ها و برنامه های اصلی ما در استان است و برای پاکسازی شهرهای استان از آسیب های حوزه مواد مخدر با برنامه وارد خواهیم شد.

 

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: با حمایت و پشتیبانی ستاد مبارزه با مواد مخدر و سپاه استان و دستگاههای مرتبط حتما نسبت به ایجاد اردوگاه معتادان متجاهر در استان اقدام خواهیم نمود و در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده می نمائیم.

کد خبر 1129709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha