اعتیاد نتیجه بیکاری است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: اعتیاد نتیجه بیکاری است و اگر به صورت جدی و ویژه مسئله رفع بیکاری جوانان مرتفع شود معتادی وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(یکم دی) در نشست با سردار «اسکندر مومنی»دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان اینکه یکی از بدترین منظره‌ها دیدن چهره یک معتاد است، اظهار کرد: چرا که علاوه بر از دست دادن پول، آبروی اجتماعی خود را از دست می‌دهند، بی‌غیرت شده و دست به ناموس‌فروشی می‌زنند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: فقر و بی‌توجهی جامعه و آسیب به خانواده از دیگر آثار بد اعتیاد است، گفت: برای جلوگیری از ترویج این آسیب باید یک طرح و برنامه کارآمد درنظر بگیریم در کنار نیروی انسانی خوب، البته دولت یک سر دارد و هزار سودا! اما جوانان سرمایه‌های ما هستند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: در این شرایط که زادو ولدها روز به روز کاهش می‌یابد، آمار بالای تصادفات و سقط جنین از یک طرف دیگر، آفت همه این‌ها بیکاری است اگر جوانان کار داشته باشند فرصت نمی کنند در فضای مجازی بگردد بخواهد مورد آسیب یا آفتی قرار بگیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه مسئله اشتغال باید جدی گرفته شود، اذعان کرد: ما هم در خصوص اردوگای معتادان متهاجر حمایت خواهیم کرد، ولی اگر نظارتی برای بعد از اتمام دوره ترک بهبودیافتگان نباشد عملا کار بی‌فایده است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی یادآور شد: خوشحالیم که دولت خوب ورود کرده است در خصوص مسئله مواد مخدر تک صدایی و اختلاف نظر وجود ندارد، امیدواریم به افق‌های روشنی در این زمینه برسیم.

کد خبر 1129717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha