حضرت زهرا تحول اجتماعی در جامعه ایجاد کرد/ دوری از بی تفاوتی

حجت الاسلام موسوی با اشاره به عمر با برکت حضرت زهرا(س) گفت: ایشان در طول حیات خود در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و خانوادگی تحول اجتماعی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید جانمراد موسوی» در جمع فرماندهان و نیروهای پدافند هوایی گروه هاشم آباد اصفهان به نقش و مسئولیت مدیریتی فرماندهان اشاره کرد و اظهارداشت: باید در مسیر خدمت نقش خود را به خوبی و با کیفیت بالا ایفا کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی مرکزی اصفهان افزود: نباید نقش و ماموریت خود را در هر و اندازه که هست مرد بی توجهی قرار دهیم و یا با استنباط از اینکه به دلیل کم توجهی دیگران پس ما هم در کار خود کوتاهی کنیم.

وی ادامه داد: مردم در جامعه بشری نسبت به ایفای نقش خود به سه دسته افراد همسو با جریان ها، نجات دهنده خود و افرادی که علاوه بر تلاش نسبت به سعادتمندی فردی در حوزه اجتماعی نیز مثل ائمه معصومین(ع) و دیگر شخصیت های برجسته دلسوزی و همت و تلاش دارند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به عمر با برکت حضرت زهرا(س) گفت: ایشان در طول حیات خود علاوه بر تلاش و مجاهدت دینی و تقوایی فردی در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و خانوادگی تحول اجتماعی ایجاد کردند و امروز الگویی برای جامعه بشری هستند.

وی ادامه داد: منش و رفتار فاطمی بهترین مسیر زندگی را برای افراد و جامعه فراهم می کند و اگر از این مسیر دور شویم به واقعیت ها نخواهیم رسید.

 

*دوری از بی تفاوتی

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی مرکزی اصفهان با اشاره به اینکه از افراد دلسوز و تحول ساز اجتماعی در قرآن و روایات به عنوان راهنما و افراد اثر گذار جامعه یاد شده است، تصریح کرد: البته از گروه مردمی که تنها سعادت خود را دنبال می کنند نیز به خوبی یاد شده اما آن دسته بی تفاوت و همسو با هر جریان مخالف مورد نکوهش است.

وی ادامه داد: این چنین مردمانی برای عدم رسوایی همسو با جریان ها می شوند و این چنین به سرنوشت غلط و آسیب هایی روبرو می شوند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سلسله مراتب ارتش یادآورشد: این پیروی و همسویی برای حفظ نظم بوده و تمام فرامین بر اساس قاعده و نظم است و فرماندهان چیزی بالاتر از قوانین دستور نمی دهند.

وی با اشاره به ماموریت های عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی ارتش یادآورشد: رعایت نظم، تقوا دینی و سیاسی وتقویت باورهای دینی برای این نهاد مهم بوده و همه برای بهره گیری از معنویت در تحقق ماموریت ها استفاده می کنیم.

در این جلسه سرگرد کریمی به عنوان معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی هاشم آباد اصفهان معرفی شد.

 

کد خبر 1130087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha