توزیع ۱۲۴۸ وسیله گرمایشی در بین مددجویان تحت حمایت  امداد مرکزی

مومنی از توزیع ۱۲۴۸ وسیله گرمایشی در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی خبر داد.

«مجید مومنی» با اشاره به آغاز فصل زمستان و اهمیت حمایت و دستگیری از خانواده های نیازمند و تحت حمایت این نهاد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:  ۱۲۴۸ وسیله گرمایشی در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی به ویژه در مناطق محروم استان توزیع شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی افزود: برای تهیه و توزیع این اقلام گرمایشی، بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد با ارائه خدمات مختلف حمایتی به خانوارهای تحت حمایت به واگذاری انشعابات گاز، آب و برق رایگان با همکاری سازمان‌های مربوطه اقدام نموده، بیان کرد: بحمدالله مددجویان از خدمت دریافت رایگان انشعاب بهره‌مند شده اند.

 

توزیع ۴۵ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت

 

مومنی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه به همت کمیته امداد استان مرکزی تعداد ۴۵ سری جهیزیه به هر ارزش ۹۰۰ میلیون تومان بین نوعروسان تحت حمایت توزیع شده است، افزود: کمک به ازدواج جوانان و راهی کردن این عزیزان به خانه بخت امری ضروری و از مهمترین فعالیت های کمیته امداد است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اضافه کرد: کمک به ازدواج جوانان و ترویج ازدواج آسان از برنامه ‌های کمیته امداد است که به جد پیگیری می شود.

 

این مقام مسئول، گفت: جهیزیه های اهدای این نها شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز فر، جاروبرقی و لباسشویی بوده است.

 

مومنی ادامه داد: کمیته امداد برای دستگیری هر چه بهتر از نیازمندان نیازمند همدلی و مشارکت خیرین و نیکوکاران است و همواره قدردان این حمایت ها و همدلی ها بوده است.

کد خبر 1130702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha