پایگاه های مقاومت بسیج، نام فارس را برجسته کرده اند

سردار بوعلی گفت: اجرای طرح های شاخص توسط بسیجیان و پایگاه های مقاومت بسیج موجب شده تا نام فارس در سطح کشور برجسته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 5 دی) در مراسم دوره آموزشی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج محلات فارس گفت: فرماندهان بسیج همواره در برنامه های مختلف حضور گسترده دارند که خواستار تداوم این حضور هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: حوزه های مقاومت مبدا تحول و تعالی در بسیج هستند و فرماندهان در پیشبرد امور و ماموریت ها نقش موثری در این خصوص دارند و از مولفه های موفقیت یک فرمانده موثر می توان به باور، اعتقاد و انگیزه وی برای اثرگذاری، اخذ تصمیات تعیین کننده و گره گشا بودن اشاره کرد.

وی اضافه کرد: بسیج فارس در مقابله با کرونا، کمک های مومنانه و تامین امنیت و ماموریت های دیگر، کارنامه درخشانی دارد و بسیج در امر فرهنگ سازی نقش تعیین کننده ای دارد.

سردار بوعلی تاکید کرد: اجرای کمک های مومنانه، نذر رهایی، تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و ... در فارس مرهون تلاش و خلاقیت پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج است.

وی ادامه داد: اجرای طرح های شاخص توسط بسیجیان و پایگاه های مقاومت بسیج موجب شده تا نام فارس در سطح کشور برجسته شود.

سردار بوعلی تصریح کرد: فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج در تمامی امور مربوط  به بسیج محلات نقش محوری بر عهده دارند و بسیج آمادگی دارد در تمام عرصه های مورد نیاز کشور حضور یابد.

کد خبر 1130838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha